Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:37:33 GMT

خیرین مدرسه ساز استان البرز از سپاه اعلام حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۶۵۴

خیرین مدرسه ساز استان البرز از سپاه اعلام حمایت کردند

محمد رضا اسپرورین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و آرامش کشور ، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می کند.
وی با اشاره به اینکه سپاه براساس اصل 150 قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است ، خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسپرورین با اشاره به برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: اساس مشکل استکبار جهانی، وجود جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.
وی بیان داشت: دشمن بخصوص استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بارها به بهانه های واهی در صدد ضربه زدن به این رکن رکین انقلاب بر آمده با روش های مختلف از جمله تخریب، ترور، تحریم و... مورد حمله قرار داده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یادآورشد: این بار دولت آمریکا قصد دارد طرحی مسکوت را که یک بار در سال 96 از طرح و تصویب آن عقب نشینی کرد و از دستور خارج نمود را دوباره مطرح و کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کند.
اسپرورین ادامه داد: این اولین باری است که نیروی رسمی یک کشور یک سازمان تروریستی نامیده می شود در حالی که تشکیل سپاه و فعالیت های آن نه تنها هیچ تناقضی با مفاهیم حقوق بین الملل ندارد بلکه همپوشانی هم دارد.
وی افزود: تشکیل نیروی نظامی رسمی از صلاحیت هایی است که حقوق بین الملل تحت عنوان حاکمیت سرزمینی برای دولت ها در نظر گرفته و به رسمیت شناخته است.
وی گفت: حقوق بین الملل بنابر اصل حاکمیت سرزمینی، این اختیار و اراده قانونی کشورها است تا قانون گذاری در مورد تشکیل نهاد های نظامی و تعیین کارویژه های هریک را پیگیری، مصوب و اجرا کند.
اسپرورین با بیان اینکه این مضحک است که اولین و بزرگترین حامی تروریست در دنیا، یک نیروی دفاعی و عامل امنیت منطقه در مقابل حملات تروریستی را تروریست اعلام می کند، عنوان کرد: این اقدام سبکسرانه برای ایران اسلامی تازگی چندانی ندارد و ملت ایران 40 سال است که با این اقدامات امریکا روبروست و برایشان رفتار جدیدی نیست.
وی تاکید کرد: بزرگ ترین تجربه ایران در این 40 سال ایستادن در مقابل ظالمان و مستکبران عالم بوده است و به خوبی توانسته است با همین ایستادگی، معادلات بین المللی را تغییر دهد لذا خیرین مدرسه ساز البرز در حمایت از سپاه ندای من یک سپاهی هستم سر دادند و به احترام امام، شهدا و جانبازان ایران اسلامی در این گردهمایی قیام کردند.
مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیش از 500 نفر عضو فعال دارد.
2819/6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیأت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان (عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر (عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان (عج) است

وی تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.

علم الهدی تأکید کرد: برادران عزیز، فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

گفتنی است که بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

کد خبر 6087675

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد