Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:24:55 GMT

البرز در بخش‌های مختلف کشاورزی در کشور شاخص است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۷۱۴

البرز در بخش‌های مختلف کشاورزی در کشور شاخص است

نماینده‌عالی دولت در استان البرز گفت: البرز در بسیاری از حوزه‌های کشاورزی دارای رتبه‌های برتر کشور است بنابراین در رابطه با تقویت این امر هر گونه اقدامی که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تبریک ایام و قدردانی از تلاش‌های این سازمان در راستای تامین امنیت غذایی کشور، افزود: نقش سازمان دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی بسیار مهم و حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سازمان عهده‌دار بخش بزرگی از سلامت کشور است از این رو در البرز ارتباط و تعامل بسیار موثری با سازمان دامپزشکی داریم.

شهبازی گفت: در حوزه دامپزشکی البرز همواره پیگیر امور بوده‌ام و مواردی که نیاز به هم‌افزایی داشت در اسرع وقت وارد عمل شدیم.

وی افزود: البرز در بسیاری از حوزه‌های کشاورزی دارای رتبه‌های برتر کشور است بنابراین در رابطه با تقویت این امر هر گونه اقدامی که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

استاندار البرز عنوان کرد: برای تامین اعتبارات لازم دامپزشکی پیگیریهای لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز تامین امنیت شاخص کشاورزی کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

امین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخشی از دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: آغاز بازمهندسی ساختاری، مأموریت‌ها و فرایندهای سازمان، حمایت از تولیدات داخلی شامل واکسن، دارو و ضدعفونی کننده‌ها، افزایش اعتبارات ملی و استانی، راه‌اندازی اولین آزمایشگاه سطح ۳، ملی شدن تسری، شروع خرید ۲۰۰ خودروی دو کابین مناسب و تکمیل ساخت گلمکان از جمله این دستاوردها محسوب می‌شود.

وی افزود: از جمله دیگر تلاش‌های این سازمان می‌توان به کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور برای سومین سال متوالی در وزارت جهاد کشاورزی، بازدید هیئت آبزی‌پروری و دامپروری سنگال از تجربیات و دستاوردهای دامپزشکی ایران، بازدید هیئت دامپزشکان کشور مالی از تجربیات و دستاوردهای دامپزشکی ایران و رونمایی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند «سیام» با هدف یکپارچه‌سازی ارتباطات مردمی در این سازمان اشاره کرد.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به‌رغم درگیری کشورهای اروپایی، آمریکایی و همسایه با این بیماری تصریح کرد: کنترل و پیشگیری از بیماری تب برفکی و جلوگیری از ترانزیت دام از قفقاز به کشورهای همسایه و کنترل مهار و پیشگیری بیماری هاری با هدف پیشگیریِ مقدم بر درمان، از جمله دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

اسدی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، این سازمان رزمایش جهادی مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان را برگزار و کمک‌های همه جانبه‌ای را به این مناطق ارسال کرد و کمیته تدوین مقررات ملی دامپزشکی را تشکیل داد.

وی گفت: دریافت اعتبارات از محل حوادث، شروع تحول آموزشی، راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام و فرآورده‌های دامی و ارتقای حراست از دفتر به اداره کل و عضویت سازمان دامپزشکی کشور در شورای راهبردی مدیریت وزارت جهاد دامپزشکی و شورای مشاوران ارشد، از جمله دیگر اقدامات سال گذشته سازمان دام‌پزشکی به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: از جمله دیگر دستاوردهای سازمان دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ می‌توان به ارائه ۳۵ میلیون خدمت رایگان به مناطق محروم، دریافت مصوبه هیئت دولت در اعزام ناظران بهداشتی سازمان به کشورهای صادرکننده گوشت و انجام فعالیت‌های تشخیصی و آزمایشگاهی جهت ورود محموله‌های گوشت وکیوم با عمر ماندگاری ۱۲۰ روزه اشاره کرد.

کد خبر 739511

دیگر خبرها

  • دولت برای تحقق شعار سال باید موانع تولید را از سر راه بردارد
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • شاخص های سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز