Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری با شور و شوق خاصی در استان البرز برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری در این استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره از ٢٤  اردیبهشت ماه مصادف با نهم رمضان آغاز و تا شانزدهم رمضان ٣١  اردیبهشت ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت قرآن کریم  از قبیل نشست های تخصصی با حضور قاریان ممتاز و قرآن پژوهان ، غرفه های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب و همچنین برنامه های جنبی از قبیل نمایشگاه تجسمی آثار فرهنگی و هنری و قرآنی مانند کتابت قرآن کریم و نمایش های خیابانی با موضوع قرآن را از برنامه های این جشنواره برشمرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی حجاب فرهنگی و هنری قرآن کریم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود