Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:31:18 GMT

مراسم احیای شب نیمه شعبان در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۹۲۸

مراسم احیای شب نیمه شعبان در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار شهر یزد همزمان با سراسر کشور به نحو باشکوهی تا پاسی از شب نسبت به احیای این سنت دیرینه اسلامی اقدام کردند.
در این مراسم پرفیض که اقشار مختلف به خصوص حضور جوانان برجسته بود برنامه های مختلفی شامل قرائت قرآن کریم، دعاهای ویژه نیمه شعبان، دعای کمیل، مناجات و سخنرانی انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منتظران ظهور حضرت حجت (عج) با شب زنده داری و راز و نیاز به درگاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا برداشتند.
همچنین دعا برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و طول عمر با عزت و سعادت برای مقام معظم رهبری توسط شب زنده داران نیمه شعبان انجام شد.
مشابه این مراسم ملکوتی در اغلب مساجد شهرستان های اشکذر، میبد، اردکان، مهریز تفت، ابرکوه ،بافق، خاتم و مهریز با حضور گسترده مردم برگزار شد.
شب نیمه شعبان یادآور تولد اولین و آخرین امید پیامبران و فرستادگان الهی و منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) و دارای فضلیتی بس عظیم است و در روایات معصومین(ع) بر احیای آن تاکید شده است.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حضور گسترده مردم قرآن کریم مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور استاندار، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه، رژه رفته و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر