Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۸ مشاهده کنید.

تردد روان در محورهای اصلی کشور (ساعت ۰۷:۰۰)

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور چالوس روان و دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی و همچنین
تردد در محور هراز روان و بدون مداخلات جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه روان همراه با بارش پراکنده باران و همچنین تردد در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان و بدون مداخلات جوی است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین ترافیک در محور‌های اصلی کشور روان است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در استان اردبیل بارش برف و در استان‌های گیلان، گلستان، مازندران بارش باران را شاهد هستیم.

وی افزود: محور‌های شریانی پلدختر- کوهدشت، پلدختر- دره شهر، قدیم پلدختر- خرم آباد، کمربندی دهلران، دیهوک- راور، شهداد-نهبندان و اهواز- آبادان مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور کلات- درگز کیلومتر ۲ مسدود و تردد از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شمشک – دیزین، گنجنامه – تویسرکان، سی سخت - پادنا، سروآباد – پاوه، وازک – بلده، پونل-خلخال و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

وی افزود: محور‌های غیرشریانی عشق آباد- بردسکن، بندرترکمن-سه راهی یساقی، گمیشان-خواجه نفس (دارای انسداد یکطرفه ساعتی)، کمربندی بستان- سوسنگرد، چغازنبیل- شوشتر، بستان- چذابه، قدیم بستان- چذابه، زابل- هیرمند، فنوج- رمشک، چاهان– زرآباد، شهداد- اندوهجرد، خسرج-حمیدیه و طرود– معلمان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است