Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:54:57 GMT

محبوبیت یک دیکتاتور بعد از 66 سال!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۰۶۳

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 11.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 دانلود ویدیو انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استالین دیکتاتور لنین دیکتاتوری عکس خبر 60 ثانیه با عکس خبر محبوبیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط

بر اساس مطالعه موسسه افکار عمومی فرانسه، نارضایتی‌ها از رئیس جمهور فرانسه اوج گرفته و این مساله به طور عمده بر اوکراین و مسئله اعزام نیرو متمرکز است. نخست‌وزیر فرانسه هم چندان محبوب نیست.

به گزارش ایسنا، گرچه محبوبیت گابریل اتل، نخست وزیر فرانسه دو ماه پس از انتصاب او کاهش یافته است اما با این وجود رضایت از او به وضوح بالاتر از میزان محبوبیت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه باقی مانده است.

به نقل از فیگارو، بر اساس نظرسنجی موسسه افکار عمومی فرانسه بین ۶ تا ۱۴ مارس، ۵۵ درصد از مردم فرانسه از نخست وزیر کشورشان ناراضی هستند. از طرفی دیگر، تنها ۲۸ درصد از مردم فرانسه از امانوئل ماکرون راضی هستند.

فردریک دابی، مدیر موسسه افکار عمومی فرانسه توضیح می‌دهد نارضایتی بسیار شدید از رئیس جمهور فرانسه عمدتا بر اوکراین و مسئله اعزام نیروی میدانی به اوکراین از کشورهای غربی متمرکز شده است.

وی تصریح می‌کند از سپتامبر ۲۰۱۳، زمانی که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور پیشین فرانسه مداخله در سوریه را مد نظر داشت، نارضایتی در این نظرسنجی در مورد یک موضوع بین‌المللی، تاکنون رخ نداده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش محبوبیت حزب شولتس پس از رد درخواست اوکراین
  • دیکتاتور‌های محیط بین‌المللی نمی‌توانند خود را الگوی رعایت حقوق بشر بدانند
  • کنعانی: مدعیان دموکراسی و حقوق بشر دیکتاتور وار عمل کردند
  • شبکه کتاب می‌تواند با معرفی کتاب‌های خوب و خواندنی در بین عموم محبوبیت ویژه‌ای بیابد
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط