Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار یزد با بیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط برای برطرف کردن مشکل پشه و تصفیه‌خانه فاضلاب شاهدیه اقدام کنند گفت: وجود پشه و بوی بد سبب نارضایتی مناطق مسکونی نزدیک به تصفیه‌خانه فاضلاب شاهدیه شده است. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید محمد رستگاری در نشست بررسی برطرف کردن معضل پشه و تصفیه‌خانه فاضلاب که در شورای شهر شاهدیه برگزار شد با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکل به‌کار بگیرند اظهار داشت: این مسئله‌ای نیست که بتوان با برگزاری جلسات، آن را حل و فصل کرد بلکه نیازمند اقدامات عملی و جدی در راستای برطرف کردن معضل پشه و تصفیه خانه فاضلاب منطقه شاهدیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار یزد یکی از دلایل وجود مشکلات در منطقه شاهدیه را رها شدن آب حاصل از تصفیه‌خانه فاضلاب دانست و افزود: در گذشته نشستی در راستای برطرف کردن مشکلات این منطقه برگزار شده ولی به دلیل عدم استفاده از پساب، سبب ایجاد کانون پشه در این منطقه و بروز معضلات جدی شده است.

خسارت 1200 میلیارد تومانی سیلاب به تأسیسات آب و فاضلاب کشورانتقاد خلیل‌آبادی از پاسکاری طرح شبکه فاضلاب شهرری بین مسئولان867 میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافت

وی خاطرنشان کرد: چیزی که به نظر می‌رسد این است که مشکلات در منطقه شاهدیه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یزد هر ساله است که علاوه بر سمپاشی، باید به فکر جابه‌جایی آن به کیلومترها دورتر از مناطق مسکونی بود.

رستگاری با اشاره به اینکه وجود پشه و بوی بد فاضلاب مشکلات بسیاری را برای ساکنین نزدیک به تصفیه خانه فاضلاب به وجود آورده است تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن مشکلات این مناطق باشیم.

تصفیه خانه فاضلاب، آرامش مردم شاهدیه را برهم زده است

سید علی میر نژاد شهردار شاهدیه در این نشست با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب مشکلات بسیاری را برای ساکنین شاهدیه به وجود آورده گفت: منطقه شاهدیه سال‌های سال است که به صورت باغشهری توسط مردم ایجاد و در حال زندگی با آرامش بودند که متاسفانه با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه، این آرامش از بین رفته و مردم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده‌اند.

وی رها شدن و جمع شدن آب‌ها را علت اصلی به وجود آمدن پشه در منطقه شاهدیه دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات این منطقه را برطرف و آرامش گذشته را به آن بازگردانیم.

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح هایی بود ۱۶ سال  ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.
وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از ۲۵ سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه  ، مشکل حقوقي آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌شد.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان ۲۰ سال جولانگاه ساخت و سازهای غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون ۲ سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری استان از تلاش برای حل مشکل سند واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان هم گفت و افزود: ۴۷ درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین های حاشیه روستاها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت .
حیدر آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.
وی ادامه داد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آنها جلوگیری  شد که در نتیجه این اقدام بیش از ۳ هزار شغل حفظ شد.
رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد