Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:44:14 GMT

9 نفر بر اثر حوادث رانندگی در قزوین مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۱۰۹

9 نفر بر اثر حوادث رانندگی در قزوین مصدوم شدند

حمت الله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز انحراف و برخورد پژو 206 با نیوجرسی در کیلومتر 28 آزادراه قزوین - بویین زهرا منجر به مصدومیت 6سرنشین خودرو شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه 2 مصدوم توسط آمبولانس پایگاه دانسفهان و چهار مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی ادامه داد: در حادثه دیگر خودروهای سواری پراید، پژو 405 و سمند در کیلومتر 25 اتوبان قزوین - کرج با هم برخورد کردند که سه مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل پایگاه امداد و نجات محمدیه به مراکز درمانی منتقل شدند.
این مسئول اظهار داشت: ایمن سازی صحنه حادثه و پیشگیری از حوادث ثانویه، تعامل و همکاری با عوامل نیروی انتظامی و سرعت عمل نجاتگران و حفظ زمان طلایی را از نقاط برجسته امداد رسانی هلال احمر در این 2 ماموریت بود.
9925/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پایگاه امداد و نجات پژو خودرو مراکز درمانی نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر تصادف دو خودروی سواری وانت نیسان جونیور  دریافت شد .

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

 وی در ادامه گفت: این  سانحه  ۳ حادثه دیده و ۱ مصدوم داشت که مصدوم به علت ترومای سر بعد از انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شد .

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند