Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها یکی از اولویت های مهم این دستگاه است، گفت: در همین راستا روند دادرسی در بسیاری از حوزه های قضایی استان به روز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری شامگاه شنبه در جمع مسوولان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در دستگاه قضایی هرمزگان، هم اکنون بسیاری از پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به صدور رأی قانونی منجر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدواریم افزایش شعبه های رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس زمینه های ارتقاء دقت، تسریع در روند رسیدگی و کاهش حجم تراکم پرونده‌ها را فراهم سازد.
حجت الاسلام اکبری خطاب به مسوولان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با اشاره به سیاست‌ های ابلاغی از سوی قوه قضاییه خواستار برنامه‌ ریزی، تلاش مضاعف و کار جهادی به‌ منظور تسریع در روند تحقیقات، رسیدگی و اجرای احکام شد و بر لزوم توجه ویژه به صیانت از حقوق شهروندی در جریان دادرسی‌ها تأکید کرد.
وی یاد آور شد: تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعه های مردم به واحد‌های قضایی در زمره مهم‌ترین اهداف و اولویت های دادگستری کل استان هرمزگان قرار دارد.
رییس شورای قضایی هرمزگان با اشاره به نقش خطیر دادسرا در پاسداری از حریم امنیت مردم بر ضرورت برخورد قانونی و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.
در این نشست، ابوالفتح ابوالهادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز گزارشی از عملکرد و برنامه ‌های دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارایه کرد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جزیره لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارش باران در استان را ثبت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، محمدامین لیاقت عصر سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: علاوه بر حادثه سقوط درخت متأسفانه، یک دستگاه نیسان نیز به دلیل لغزندگی جاده واژگون شده است.

وی با اشاره به آمادگی کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در بندرعباس جهت حضور به موقع در محل حوادث، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای صادر شده تا حد امکان در قرار گرفتن در کنار درختان و سازه‌های فلزی و ساختمان‌های در حال ساخت به طور جدی خودداری کنند.

لاوان در صدر بارش باران هرمزگان

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جزیره لاوان با 121 میلی‌متر بیشترین میزان بارش باران در استان را ثبت کرده است.

مرضیه سی‌سی‌پور با بیان اینکه بارش‌ها از بامداد امروز شروع شده و تا فردا ادامه دارد، افزود: در جزیره کیش 67 میلی متر، قشم فرودگاهی 94 و هفت دهم میلیمتر، جاسک 89 و هفت دهم پارسیان با 68 و نیم و میلی متر و سردشت بشاگرد هم با 61 و شش دهم میلی متر بیشترین بارندگی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این آمار تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز است، گفت: تاکنون در بندرعباس هم 31 و یک دهم میلیمتر باران باریده است.

یادآور می‌شود، اقصی نقاط استان هرمزگان از بامداد امروز شاهد بارش شدید باران هستند که در نتیجه برق برخی از مناطق در شهرستانهای بندرعباس و قشم و هرمز قطع شده و چندین محور شهری و روستایی نیز مسدود شده است.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود