Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ این جلسه با حضور دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، مجیدی بخشدار کهریزک، صداقت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، دکتر فکوریان بخشدار مرکزی ری،شبکوکا رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ،دکتر رضاپور معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در این جلسه با تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و روز جوان و ابراز همدردی با هموطنان سیل زده استان های کشور، گزارشی درخصوص سند توسعه ششم در راستای امور فرهنگی و جوانان و همچنین عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سال 97 ارائه نمود.

در ادامه جلسه، جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رویکرد حمایتی نسبت به نسل جوان داریم و بدنبال شناسائی نخبگان و الگوسازی نسل جوان در مناطق جنوبی پایتخت هستیم.اشتغالزائی جوانان دغدغه اصلی دولت است و بایستی طوری برنامه ریزی شود که افتخارات نسل جوان بیشتر دیده شوند.

وی ادامه داد: کارنامه جوانان در عرصه ورزش نیز همانند عرصه علم و تکنولوژی درخشان بوده و جوانان توانستند تعداد مدال های زیادی را در عرصه های مختلف ورزشی برای کشور کسب کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مسئولان باید به جوانان در عرصه های مختلف اعتماد کنند چرا که هر زمانی عرصه را در اختیار نسل جوان قرار داده ایم، توانستیم افتخارات چشمگیری را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی نقش بسیار مهمی در شکوفائی جوانان دارد، گفت: باید مجمع مشورتی با حضور جوانان تشکیل شود و از ایده ها و ابتکار خلاق این قشر نوآور استفاده شود.

فرماندار ری گفت: کشور هم اکنون نیازمند مدیران جهادی است که به فکر دغدغه مشکلات مردم باشند.

وی اضافه کرد: فاصله بین مردم و مسئولان،هدر رفت منابع و ایجاد مشکلات فرهنگی از توطئه های دشمنان است و باید مسئولان در این زمینه آگاه باشند.

همچنین در پایان این جلسه مصوبات زیر مقرر گردید:

-برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان بصورت ماهیانه یکبار

-راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان ری

-راه اندازی مجمع مشورتی جوانان در همه دستگاه های اجرایئ

-راه اندازی کمیته توانمند سازی و اشتغال جوانان

-راه اندازی کارگروه اوقات فراغت و برنامه ریزی لازم درخصوص اوقات فراغت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان های کشور دولت سیل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هشت ورزشکار مازندران تاکنون توانسته اند سهمیه حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس را کسب کنند.

حسین دلیری در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس افزود: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند تصریح کرد: خوشبختانه همه مسؤولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

علی رجبی افزود: با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسؤولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسؤولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند خاطر نشان کرد: با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید