Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی مقطع دکتری(Ph.D) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، دکتر محمد قربان زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: این دانشگاه از بین داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دکتری(Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) سال ۹۸، در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاست‌گذاری بازرگانی به شیوه آموزشی- پژوهشی دانشجو پذیرش می‌کند.

وی عنوان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، تنها دانشگاهی است که در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی شرق کشور در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در این رشته ویژه برادران و خواهران است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید کد رشته محل ۵۴۹۸ را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

وی گفت: اعطای وام صندوق رفاه به دانشجویان متقاضی، تقسیط شهریه از نیمسال اول، بهره‌مندی از فضای مناسب خوابگاهی برای دانشجویان غیر بومی، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج و عتبات عالیات از جمله امتیازاتی است که در این دانشگاه به دانشجویان در مقطع دکتری اعطا می‌شود.

قربان زاده در مورد شیوه پذیرش دکتری در این دانشگاه بیان کرد: پذیرش در این رشته به صورت آموزشی- پژوهشی است و داوطلبان پس از انتخاب رشته و بررسی سازمان سنجش آموزش کشور جهت مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) به دانشگاه معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه اعلام خواهد شد، افزود: عموم داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دانشگاه به نشانی http://imamreza.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۰۴۱-۰۵۱ داخلی ۱۴۲۸ و ۳۸۴۸۹۷۸۷-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت

 مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی به داوطلبان توصیه کرد برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده را به دقت مطالعه کنند. در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و غیره در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری