Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در واکنش به حواشی دیدار دو تیم‌ تراکتورسازی و سپیدرود رشت گفت: اگر به شبهه اهمال یکی از بازیکنان تیم تراکتورسازی، رسیدگی نشود تا استیضاح وزیر ورزش پیش می‌رویم.

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور رسیدگی به ادعاها و حواشی دیدار اخیر تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت صحبت‌هایی با معاون پارلمانی وزیر ورزش کردیم تا با جدیت تمام به این موضوع رسیدگی کرده و حقیقت ماجرا را شفاف‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با ورود به این موضوع خواستار رسیدگی و شفاف‌سازی در این خصوص تا زمان فرا رسیدن دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شدند و در صورت عدم پیگیری به عنوان نماینده مردم در مجلس در پاسخ به این مطالبه مردمی و طرفداران تیم تراکتورسازی تا مرحله تذکر به وزیر ورزش و جوانان و حتی استیضاح پیش می‌رویم.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات استاندار آذربایجان شرقی و عوامل نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از تلفات و آسیب‌های بیشتر در بازی روز گذشته بین تیم‌های تراکتورسازی و پیکان و ابراز تاسف از حواشی به وجود آمده در این بازی، بیان کرد: متاسفانه تعدادی از تماشاگران در این بازی مصدوم شدند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جلسه‌ای در این خصوص در استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار و بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و فراهم کردن آرامش و امنیت خاطر شهروندان تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حواشی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الهام علی‌اف» رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان درک مشترکی نسبت به توافق صلح دارند، هم‌اکنون آنچه باقی مانده بررسی و هماهنگی جزییات این توافق است.

الهام علی‌اف اواخر اسفند پارسال اعلام کرد که باکو بیشتر از هر زمانی به صلح با کشور همسایه یعنی ارمنستان نزدیک است. علی‌اف در آیین گشایش یازدهمین مجمع جهانی باکو با محوریت «احیای یک جهان از هم گسسته»، گفت: هم‌اینک بیشتر از هر زمانی به صلح با ارمنستان نزدیک هستیم. آذربایجان آماده ادامه مذاکرات صلح با ایروان است زیرا زمان پایان دادن به بی‌ثباتی در منطقه فرارسیده است.

مجمع جهانی باکو از سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود. یکی از مبتکران ایجاد این مجمع، «باشگاه / کلوپ مادرید» است که بیش از ۸۰ رییس جمهور و نخست وزیر اسبق را از ۵۶ کشور جهان گرد هم می‌آورد.

ایروان و باکو پارسال با میانجی‌گری روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا مذاکرات برای صلح در آینده را آغاز کردند. نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه مه سال جاری گفت که ایروان آماده به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری آذربایجان در مرزهای شوروی سابق از جمله قره‌باغ است.

با وجود توقف مذاکرات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دو کشور کار بر روی متن توافقنامه صلح را ادامه دادند. پس از دیدار علی اف و پاشینیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، تصمیم گرفته شد که مذاکرات از سر گرفته شود.

کد خبر 6086826

دیگر خبرها

  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی