Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی درگذشت «عباس الطافی» جانباز 70 درصد اهل تکاب را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: این شهید والا مقام بعد از سال ها تحمل رنج و سختی به جای مانده از دوران دفاع مقدس، شهد شیرین شهادت کام آن سرباز فداکار امام و رهبری را شیرین و در آستانه ولادت با سعادت امام عصر (عج) افتخار میهمانی سید و سالار شهیدان نصیب او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه در این پیام آمده است: اینجانب شهادت افتخار آمیز آن سردار سرافراز سپاه اسلام را به محضر حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده و همرزمان عزیزش، تبریک و تسلیت عرض می کنم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از خداوند خواستارم.
به گزارش ایرنا «الطافی» شامگاه جمعه در سن 67 سالگی در بیمارستان فوق تخصصی نور افشار تهران دیدار حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
این شهید سرافراز در سال های ابتدایی جنگ تحمیلی در سال 1360 در منطقه «کوپه قران» سقز در استان کردستان و درگیری با اشرار گروهک کومله با اصابت گلوله از ناحیه نخاع مجروح شد و به درجه جانبازی نایل آمد.
وی سال ها در بستر بیماری بود و هر هفته چند نوبت نیز تحت عمل دیالیز قرار می گرفت؛ پیکر مطهر این شهید امروز /یکشنبه/ از محل پادگان بسیج شهرستان تکاب به سمت گلزار شهدای تکاب تشییع و تدفین خواهد شد.
استاندار آذربایجان غربی، فرماندار تکاب و نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام های جداگانه ای شهادت این رزمنده دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به مناسبت شهادت این رزمنده و سردار سرافراز آیین بزرگداشتی از ساعت 16 عصر امروز/ یکشنبه/ در مصلای تکاب برگزار می شود.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف شهادت آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی