Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:00:27 GMT

مازندران| محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۵۸۷

مازندران| محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان گفت: محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی پرحجم و روان گزارش شده و محورها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز در محور هراز از ساعت 12 ظهر تا 24 شب تردد کامیون ممنوع و در محور کندوان نیز عبور اتوبوس‌ها بلامانع است. محور کندوان و هراز عصر امروز از سمت شمال به جنوب یک طرفه می‌شود و از شش صبح تا 24 شب نیز تردد کامیون ممنوع است.

قدمی گفت: در محور سوادکوه نیز تردد تریلی از سمت شمال به جنوب از ساعت 8 صبح تا 12 شب ممنوع است.

محور بنجار- هیرمند در پی طغیان رودخانه مسدود شد12 محور روستایی خراسان رضوی همچنان مسدود استجدیدترین وضعیت محورهای مواصلاتی خوزستان؛ محور اهواز ـ آبادان ‌‌مسدود است/جاده 21 ‌روستا بسته شد
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش بارش‌های سیلابی از امشب تا چهارشنبه در استان، تصریح کرد: به مسافران توصیه می‌شود فردا تا چهارشنبه از سفرهای غیرضروری به مازندران خودداری کنند چرا که به دلیل آب شدن برف‌ها، احتمال ریزش کوه و سنگ دور از انتظار نیست.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، کندوان، سوادکوه، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها