Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی نشاسته گر رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان یزد کماکان آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان کشور، است گفت: مردم نوع دوست استان یزد تاکنون چهار میلیارد و ۷۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشاسته گر افزود: از مجموع کمک های جمع آوری شده ۱۶۰ میلیون تومان وجه نقد و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هدایای غیر نقدی است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: سی و یک هزار قلم مواد غذایی، ۵۶۶ تکه و تخته موکت و تعدادی فرش، ۲ هزار و ۳۳۵ تخته پتو، ۴۴ هزار کفش و البسه، ۱۸ هزار مورد لوازم ضروری، ۲۳ تن آرد ازجمله کمک‌های اهدائی غیر نقدی بوده است.

نشاسته گر خاطرنشان کرد: ده هزار تخته پتو نیز با رایزنی کمیته امداد استان یزد با تخفیف بسیار مناسب به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به، پویش مردمی زندگی از سر خط، باهدف مشارکت کارکنان ادارات و سازمان‌ها در کمک به سیل‌زدگان کشور گفت: کارکنان کمیته امداد استان یزد در اقدامی خیرخواهانه بیش از ۳۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

نشاسته گر در پایان اضافه کرد: تاکنون دو دستگاه تریلر و هشت کامیون به لرستان و دو تریلر کالا به خوزستان ارسال‌شده و چهار کامیون دیگر آماده ارسال به مناطق سیل‌زده است.

انتهای پیام/ غ

یزدی ها چهار میلیارد و ۷۲ میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در استان تهران

به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، عصر یکشنبه از صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ شاهد فعال شدن این سامانه در استان به ویژه نیمه شمالی و غربی خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه این سامانه با مخاطراتی همچون؛ بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود، گفت: امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر عمومی وجود دارد لذا به همه شهروندان توصیه می‌شود مطلقاً در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت پاک سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب، رو‌ها تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و امدادی برای امدادرسانی به مسافران و شهروندان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

وی در ادامه در خصوص خطر صاعقه، خسارت بر اثر بارش تگرگ و اختلال در فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی نیز هشدار داد و عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی در ارتفاعات بالا دست، بارش برف و مه و در مناطق مستعد، بارش تگرگ و برای روز سه شنبه کاهش محسوس دما مورد انتظار است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در تردد در مسیر‌های کوهستانی احتیاط کامل را داشته و حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی بوده و از گرمایش خودرو مطمئن باشند.

یزدی مهر بر لزوم اجتناب از فعالیت‌های کوه نوردی، پرواز با پاراگلایدر و هواپیما‌های سبک نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع افزایش وزش باد از ظهر چهارشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ تا ظهر پنج شنبه دوم فروردین ماه در سراسر استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی از شهروندان و ساکنین این مناطق می‌خواهیم از حضور در ارتفاعات خودداری و نسبت به استحکام سازه‌های موقت، پوشش گلخانه‌ها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند و از تردد یا توقف کنار سازه‌های ناتمام و درختان کهنسال بپرهیزند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در تهران
  • مراقب وزش باد شدید در اول فروردین باشید
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در استان تهران
  • تصویب کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • افزایش سه برابری مستمری سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک ۸ میلیارد تومانی نیکوکار تهرانی به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمک تنیسور‌های یزدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان