Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:08:51 GMT

اجتماع منتظران ظهور در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۶۸۷

اجتماع منتظران ظهور در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- اجتماع بزرگ منتظران ظهور همزمان با زادروز فرخنده منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) روز یکشنبه در مشهدالرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه ثامن الائمه علی ابن موسی الرضا (ع) با در دست داشتن پرچمهای مزین به نام ولی عصر(عج) در عرصه میدان شهدای مشهد اجتماع کردند و از خداوند تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، زیارت آل یاسین قرائت شد.
شرکت کنندگان در این اجتماع پس از مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) برای تبریک سالروز ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) به جد بزرگوار ایشان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و در سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد شرکت می کنند.
مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور در این خصوص گفت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور هر ساله همزمان با میلاد فرخنده ولادت حضرت قائم (عج) و با هدف اعلام هم عهدی با آن حضرت برگزار می شود.
غلامحسین صفایی فلسفه برپایی این اجتماع را تضرع به درگاه خداوند برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دانست.
1922/7496/2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي منتظران ظهور اجتماع مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد

محمد غیوری گفت: وزش باد یکی از پدیده های غالب در روزهای گذشته بوده است که شاخص کیفیت هوا را در بیشتر نقاط استان ناسالم کرده است.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، از میزان آلایندگی ها در سطح استان کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در شرایط بهتری قرار می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای پایانی هفته جاری، بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در سطح استان شدت می گیرد که وقوع سیلاب در مناطق شمالی و غربی دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۷ درجه در نوسان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد