Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر تساوی تیمش مقابل جالوروسی را نتیجه عادلانه‌ای خواند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی در پی تساوی یک بر یک خانگی شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل رم در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: نتیجه عادلانه بود چون هر دو تیم فرصت‌هایی داشتد و ما بر خلاف خط دفاعی‌مان که سازمان یافته بود، در خط حمله خوب نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه رم در نتیجه پیش افتاد، تصمیم گرفت بازی دفاعی‌تری از خود ارائه دهد و فضایی را بین خطوط دفاعی و میانی‌شان در اختیار بازیکنان ما قرار ندهد. رم به ما این اجازه را داد تا در خط میانی توپ را به گردش در آوردیم و چشم به ضدحملات داشت و گلش را هم به این شکل به ثمر رساند.

وی افزود: در نیمه دوم ما صبور و سازمان‌یافته‌تر بودیم. ما با نیروی هجومی بیشتری به سمت دروازه رم حمله کردیم که این می‌توانست از جهت فضای زیادی که در خط دفاعی‌مان بود، خطرناک باشد اما بازیکنان ما کارشان را به خوبی انجام دادند و موفق شدیم آرام‌آرام به جریان بازی برگردیم. به نظرم ما می‌توانستیم بهتر از این هم کار کنیم چون در برخی موارد پاس‌های اشتباهی می‌دادیم که در سطح تیمی همچون اینتر نباید اینطور باشد. در کل نتیجه تساوی عادلانه و ارزشمند بود.

همسر ایکاردی: مائورو فصل بعد هم در اینتر خواهد بود

سرمربی اینتر همچنین در تمجید از زننده گل تساوی تیمش در این بازی اظهار داشت: پریشیچ در پستی بازی می‌کند که می‌تواند در کارهای هجومی تیم شرکت کند، اما در عوض به عقب برمی‌گردد و در کارهای دفاعی به تیم کمک می‌کند. ایوان بازیکن مفیدی است، در نبردهای هوایی قدرتمند است و در محوطه جریمه حریف خطرناک است، این در حالی است که در بازی با تیم فیزیکی همچون رم باید چنین مهارت‌هایی داشته باشید.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوچانو اسپالتی سری آ اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوچانو اسپالتی سری آ اینترمیلان لوچانو اسپالتی سری آ اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،  در  هفته بیست و هشتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز دقیقه ۲۴ بازی یک اشتباه  مدافع تیم شهر راز کافی بود تا توپ به میلاد غریبی مهاجم مس کرمان برسد و ضربه سنگین این بازیکن به تیر عمودی دروازه شهر راز بر خورد کرد و مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲تیم بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید، دقیقه ۴۶ ضربه سنگین میلاد غربیی از پشت محوطه هجده قدم پس از بر خورد به مدافع تیم مس، توپ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل نخست میزبان شد.

در ادامه نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه شهر راز انجام داد تا اینکه به گل مساوی دست یافتند.

دقیقه ۶۲ خشایار زبرجد بازیکن تیم مس پس از جای گذاشتن مدافع تیم شهر راز با یک ضربه محکم توپ را درون دروازه میزبان جای داد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه دوم هم هر ۲ تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که ازدست رفت و در نهایت هم این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

 در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت