Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه مطرح عربستانی در اشتباهی فاحش کادوین منشا مهاجم استقلال را ستاره پرسپولیس دانست! ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم الاهلی جده در بازی هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس نیستند و نیاز به استراحت 10 روزه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه عربستانی همچنین درباره پرسپولیس می‌نویسد: پرسپولیس محبوب‌ترین تیم ایرانی در رقابت‌های لیگ فوتبال ایران با کسب 11 عنوان قهرمانی است و دومین تیم ایران در رقابت‌های آسیا پس از استقلال، رقیب سنتی خود محسوب می‌‌شود. از جمله ستاره‌های تیم پرسپولیس می‌توان به ماریو بودمیر، مهاجم سابق دینامو زاگرب، گادوین منشا! (این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل از پرسپولیس به استقلال انتقال یافت)، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی اشاره کرد.

تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 20 فردا (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند. در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم پاختاکور ازبکستان با 5 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های السد قطر (4 امتیاز)، پرسپولیس (4 امتیاز) و الاهلی عربستان (3 امتیاز) در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند.

یوسف عنبر: بی‌صبرانه منتظر کسب 3 امتیاز بازی برابر پرسپولیس هستیم

انتهای پیام/

 

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)

به گزارش ورزش سه، هافبک ملی‌پوش شباب الاهلی با گل زیبایی که روز گذشته وارد دروازه اتحاد کلبا کرد، در تیم هفته لیگ ادنوک جای پیدا کرد.

سعید روز گذشته کل دوم الاهلی را با یک شوت دقیق از شلوغی داخل محوطه جریمه به ثمر رساند تا برای دومین هفته متوالی بدرخشد و گلزنی کند.

این در حالی است  که او در این بازی سه موقعیت هم خلق کرد و شش کنش دفاعی هم داشت.

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا