Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:28:40 GMT

همکاری اتحادیه اروپا با ترکمنستان در زمینه کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۹۱۷

همکاری اتحادیه اروپا با ترکمنستان در زمینه کشاورزی

اتحادیه اروپا با مشارکت وزارت کشاورزی و اتحادیه صنایع و کارآفرینان ترکمنستان پروژه ای تحت عنوان «حمایت از کشاورزی پایدار و توسعه روستایی» را در این کشور اجرا خواهد کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ترند، اتحادیه صنایع و کارآفرینان ترکمنستان اعلام کرد: کارگاهی تحت عنوان استانداردهای حسابرسی بین‌المللی بر اساس سیستم ایزو 9001:2015 به عنوان بخشی از پروژه حمایت از کشاورزی پایدار و توسعه روستایی در عشق آباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این کارگاه به منظور حمایت بیشتر از دولت ترکمنستان در استفاده از استاندارهای بین‌المللی در زمینه‌های مختلف خدمات حرفه‌ای از جمله ممیزی مالیاتی و صدور گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت در بین تولیدکنندگان مواد غذایی برگزار خواهد شد. این امر به نوبه خود به افزایش آگاهی و نیز گسترش صادرات محصولات تولید داخل ترکمنستان منجر خواهد شد.

قرار است این کارگاه از سوی سازمان بین‌المللی ثبت ممیزان گواهی دار (IRCA) برگزار شود.

گزارش تسنیم|صادرات مجدد گاز ترکمنستان به روسیهترکمنستان و آمریکا درباره چشم انداز همکاری‌های امنیتی گفت‌وگو کردند

در ادامه این گزارش با اشاره به سطح بالای این کارگاه آموزشی تاکید شده است که شرکت در این کارگاه به بازرگانان ترکمنستانی اجازه می‌دهد تا در صورت موفقیت در آزمون نهایی مدرک بین‌المللی ممیزی حسابداری بگیرند.

سازمان IRCA  (سازمان بین المللی ثبت ممیزان گواهی دار)  مهمترین سازمانی است که در زمینه آموزش و ثبت ممیزان از جمله مدیریت کیفیت، امور زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی، امنیت اطلاعات و ایمنی مواد غذایی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

R7650/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکمنستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکمنستان ترکمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

بنابر گزارش جماران، وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

سیدمحمد خاتمی که در جمع مشاوران خود سخن می گفت، افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهادهای بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت های جمهوری اسلامی است افزود: در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونی و اقتصادی کاملاً مراعات شد و پهپادها و بخصوص موشک های ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی و منطقه ای برای دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهوری اسلامی توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

خاتمی در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895911

دیگر خبرها

  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی