Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:05:04 GMT

جزئیات برگزاری جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۹۴۶

جزئیات برگزاری جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی اعلام شد.

به گزارش فارس، جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران در سال 1397متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد و در پی آن با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد.

نخستین دوره جشنواره پایان نامه های برتر ایران در آبان ماه 97 برگزار شد و هم اکنون پژوهشگران در حال ارسال اثر به دومین دوره از جشنواره پایان نامه های برتر ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های ایران برگزار می‌شود.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های ایران و در نهایت گردآوری و انتشار برترین پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های ایران و یا توسط دانشجویان ایرانی، در یک مجموعه واحد و به صورت منظم و دوره ای است.

پایان نامه هایی که موفق به کسب امتیاز (عالی) از هیات داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند پایان نامه های برتر ایران قرار خواهند گرفت و گواهینامه پایان نامه برتر، گواهینامه پژوهشگر برتر و گواهینامه دانشجوی برتر به همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر جشنواره و عنوان پایان نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره پروفسور حسابی به آن‌ها اعطا خواهد شد.

برای آثار برگزیده ای که در محورهای طرح پژوهشی، مقاله یا کتاب باشند نیز گواهینامه های اثر در محورهای مربوطه صادر خواهد شد.

علاوه بر پایان نامه های دانشگاهی، شرکت کنندگان می توانند در محورهای طرح های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب ها و پروپوزال های علمی را نیز برای شرکت در جشنواره پروفسور حسابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

این آثار توسط هیات داوران بررسی و درجه بندی شده و گواهینامه ها و لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی مربوط به این آثار از طرف جشنواره به برگزیدگان مربوطه اعطا خواهد شد.

این جشنواره امید دارد با فعالیت خود و با دریافت آثار و انتشار آنلاین آثار برگزیده که موفق به کسب (امتیاز عالی) از هیات داوران جشنواره شده اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی کشور را به نحو شایسته ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهد. به منظور استفاده پژوهشگران ارجمند، مجموعه آثار جشنواره پایان نامه های برتر ایران در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.fopb.fseas.ir نمایه سازی می شود.

اگر اثر شما موفق به کسب امتیاز (عالی) از هیات داوران جشنواره شود و برای درج در مجموعه نفیس و ارزشمند پایان نامه های برتر ایران پذیرفته شود، پس از پرداخت هزینه ثبت نام در جشنواره، گواهینامه پایان نامه برتر و لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره پروفسور حسابی که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر و عنوان پایان نامه شما بر روی آن هک شده است، از طرف جشنواره پایان نامه های برتر ایران برای شما صادر شده و ارسال می گردد. همچنین گواهینامه پژوهشگر برتر و گواهینامه دانشجوی برتر نیز از طرف شورای مدیریت و برنامه ریزی جشنواره پایان نامه های برتر ایران برای برگزیدگان جشنواره صادر شده و به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

گواهینامه ها به صورت PDF برای برگزیدگان جشنواره ایمیل خواهد شد و نسخه چاپی گواهینامه ها به همراه لوح تقدیر نفیس و ویژه جشنواره برای برگزیدگان ارجمند به صورت پستی ارسال خواهد شد.

آثاری که موفق به کسب امتیاز (عالی) از هیات داوران می شوند، پس از انجام فرآیند ثبت نام در جشنواره می توانند درخواست خود مبنی بر دریافت مستندات داوری از جمله نمره داوران و نقطه نظرات کارشناسی و متنوع داوران راجع به اثرشان را از طریق ایمیل به دبیرخانه اعلام کنند.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران برگزار می‌شود و هدف از آن بررسی و درجه بندی پایان نامه ها و در نهایت گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین پایان نامه های ایرانی و انتشار این مجموعه نفیس در مجامع علمی ایران است. همچنین هدف مهم دیگر این جشنواره، نزدیک کردن موضوعات پایان نامه های دانشگاهی، طرح های پژوهشی و مقالات علمی دانشجویان ایرانی به نیازهای واقعی کشور است.

تمامی رشته های دانشگاهی می توانند در جشنواره پروفسور حسابی شرکت کنند.

شرکت کنندگان می توانند طرح های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب ها و پروپوزال های علمی را نیز برای شرکت در جشنواره پروفسور حسابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هیات داوران جشنواره پایان نامه های برتر ایران- جایزه ویژه پروفسور حسابی متشکل از طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های ایران است که به صورت داوطلبانه با دبیرخانه جشنواره همکاری می‌کنند.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی یک رویداد استارت آپی دانشجویی غیردولتی است و وابسته به وزارت خانه ها، دانشگاه ها یا سازمان های دولتی نیست و ممکن است مورد تایید برخی از آنها نباشد، بنابراین در صورتی که قصد شرکت در این جشنواره را دارید ابتدا باید از جایی که می خواهید گواهینامه ها و لوح تقدیر ویژه جشنواره را (در صورت برگزیده شدن) ارائه دهید، استعلام بگیرید و در صورتی که این جشنواره مورد تایید آنها بود، آنگاه در جشنواره شرکت کنید.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی از ابتدای سال 1397 به صورت استارت آپی و با هدف ارزیابی پایان نامه ها و تحقیقات انجام شده در دانشگاه ها و پژوهشگاه های ایران و همچنین هدفمند کردن موضوعات پایان نامه های دانشگاهی و طرح های پژوهشی و مقالات و کتاب های علمی شروع به فعالیت کرد و در هر ترم تحصیلی پذیرای تعداد بسیار زیادی اثر از جانب دانشجویان، اساتید و پژوهشگران از سراسر ایران اسلامی بوده است.

هم اکنون دوره دوم جشنواره در حال برگزاری است و مذاکرات و هماهنگی لازم در حال انجام است تا از دوره های آینده، این جشنواره توسط ارگان های دولتی حمایت شده و به صورت حضوری برگزار شود و به مرور و به تبع آن جایزه ویژه پروفسور حسابی به عنوان یک جایزه بسیار معتبر ملی شناخته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایان نامه جشنواره پایان نامه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» در چهار بخش شعر کلاسیک، شعر نو، شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان با موضوع شعر توحیدی ویژه کاربران پایگاه نقد شعر منتشر شد.

جشنواره «شعر توحیدی» ویژه کاربران پایگاه نقد شعر با بخش ویژه شعر نبوی (در نعت و منقبت رسول اکرم اسلام حضرت محمد (ص) برگزار می‌شود.

طبق این فراخوان اعضای پایگاه نقد شعر تا ۲۴ فروردین فرصت دارند تا ۱ تا ۵ اثر خود را در فایل ورد word با قلم B.Nazanin و اندازه ۱۴ تایپ و به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، نام استان، شهر و تلفن تماس از طریق پیام‌رسان بله به نشانی naghde_sher@ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 6063545 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان