Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@12:54:01 GMT

امام جمعه ایلام: شخصیت مقاوم نتیحه اعتقاد به منجی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۹۸۳

امام جمعه ایلام: شخصیت مقاوم نتیحه اعتقاد به منجی است

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان در دانشگاه ایلام افزود: اگر در جامعه می‌بینیم بعضی‌ها مایوس و در مقابل مشکلاتی که با آن مواجه هستند تسلیم می‌شوند، ناشی از این است که فرهنگ انتظار فرج در آن‌ها ضعیف است.
وی عنوان کرد: ما به خداوند و کمک‌های الهی باور داریم اعتقاد ما این است که همراه با هر سختی آسانی است کسی که انتظار فرج دارد در مقابل سختی‌ها تسلیم نمی‌شود امید به آینده دارد این امید سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امان جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اعتقاد به منجی آخر زمان در همه ادیان است، آنچه برای ما مسلمانان مخصوصا شیعیان اختصاص دارد اعتقاد به یک فردی کاملا مشخص که متولد شده و ما منتظر ظهور آن هستیم.
وی افزود: بنابراین واژه انتظار ظهور در فرهنگ شیعه جزو باور‌های ما است و انتظار فرج هم یکی از عبادات محسوب می‌شود.
حجت الاسلام الله نور کریمی تبار گفت :اعتقاد به منجی آخر زمان در همه ادیان است، آنچه برای ما مسلمانان مخصوصا شیعیان اختصاص دارد اعتقاد به یک فردی کاملا مشخص که متولد شده و ما منتظر ظهور آن هستیم.
امام جمعه ایلام گفت: انتظار فرج داشتن به عنوان برترین عبادت در روایات ما تلقی می‌شود.
6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه جامعه شیعه شیعیان مسلمانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جمعه اظهار کرد: این مراسم همگام و هم صدا با ملت ایران و بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه ٣١ فروردین ١۴٠٣ در سطح استان نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی در مرکز استان از محل مصلی بزرگ امام خمینی تا چهار راه مادر شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم وفادار و انقلابی استان به منظور شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی
  • معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق
  • شگرد جدید دشمن در بحث عفاف و حجاب در استان ایلام
  • نهادینه شدن فرهنگ کار مهمترین نیاز استان ایلام در حوزه اشتغال است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت