Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:42:25 GMT

تجمع بزرگ نیمه شعبان در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۰۰۵

تجمع بزرگ نیمه شعبان در زنجان برگزار می شود

جواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری تجمع بزرگ نیمه شعبان در زنجان خبر داد و افزود: این تجمع بزرگ، ساعت ۱۷:۳۰ در نخستین روز اردیبهشت‌ماه در پیاده راه سبزه‌میدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت‌امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: عید نیمه شعبان عید بزرگ شیعیان است و در این روز حسینیه اعظم زنجان برنامه‌های خوبی پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4596129

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمه شعبان امام زمان حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ژاپن همانند دوره گذشته با شکست حیرت انگیز، جام ملت‌های آسیا را استارت زد و این بار برابر تیم ملی قرقیزستان که کمتر کسی شانسی برای این تیم قائل بود، نتیجه را سه بر دو واگذار کرد. کنیچیرو کوگوره، سرمربی سامورایی‌ها که در این رقابت‌ها چهار ستاره خود را در اختیار ندارد، در همان آغاز کار با پرسینگ‌بالا و هجوم قرقیز‌ها روبه‌رو شد و از شیوه دفاع _ ضدحمله مقابل تیم سطح دومی آسیا استفاده کرد.

تیم ملی قرقیزستان بازی را به شکل هجومی شروع کرد و با استراتژی پرسینگ شدید، تیم ملی ژاپن را در نیمه خود نگه داشت و چندین موقعیت خطرناک گلزنی را از دست داد. در حالی که شش دقیقه تا پایان نیمه نخست وقت باقی مانده بود، قرقیزها با ضربه زیبا و پشت‌پای جانات اولو به گل اول رسیدند تا مزد نمایش خوبی که داشتند را با این گل دریافت کنند‌ و نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

فقط سی ثانیه از نیمه دوم گذشته بود که قرقیزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی در بهترین منطقه ممکن شد و شلیک فوق العاده ماکسات علیموف، گل دوم را برای آن‌ها به همراه داشت. در سوی دیگر سامورایی‌ها که موقعیت‌های محدودی داشتند، با فضای سازی سعی کردن به دروازه قرقیز فشار بیاورند و حتی چند فرصت گلزنی را برای خود خلق کردند که آکمتالیف دروازه‌بان قرقیزستان واکنش‌های خوبی نشان داد.

در دقیقه ۱۴، تیم ملی قرقیزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد و با یک حرکت آموزشی و شلیک مهلک کایرات کوبانیچوف به گل سوم دست یافت تا شکست ژاپن مسجل شود.

ژاپنی‌ها که باور نمی کردند باری دیگر در نخستین بازی خود شکست بخورند، سعی داشتند با سیستم پاورپلی به فکر جبران گل‌های خورده باشند و موفق شدند توسط یوسی آرای و یوتا تسوتسومی، اختلاف‌ را به حداقل رساند اما برای کامبک و کسب یک امتیاز کمی بدشانس بودند تا در نهایت با شکستی غیرمنتظره مواجه شوند.

رافائل هنمی و کوکورو هارادا لژیونرهای تیم ملی فوتسال ژاپن با مخالفت باشگاه‌های خود برای حضور در این مسابقات روبه‌رو شدند و تیم ملی ژاپن را همراهی نمی‌کنند. ( جام ملت‌های آسیا خارج از تقویم فیفادی بوده است )

کازویا شیمیزو و آرتور کاپیتان ژاپنی‌ها، به علت مصدومیت جام ملت‌های آسیا را از دست داده‌اند.

قرقیزستان برای اولین بار مقابل ژاپن به پیروزی دست یافت. آخرین تقابل دو تیم را ژاپن شش بر دو پیروزی شده بود که مربوط جام ملت‌های 2016 است.

تیم ملی ژاپن در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا در اولین دیدارش، همانند این بازی از عربستان سعودی شکست خورده بود.

دیگر خبرها

  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت
  • شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد