Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایرج کاکایی گفت: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان  کرمانشاهدر بازدید از مراکز تولیدفرآورده‌های خام دامی بیش از ۴۰۰ کیلو گرم گوشت گوساله و مرغ تاریخ مصرف گذشته را بدلیل فساد و انقضای تاریخ مصرف ضبط و پس از انجام مراحل قانونی معدوم کردند.

وی افزود: در این بازدید حدود ۳۷۲ کیلوگرم گوشت گوساله، ۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته و ۲۰ کیلوگرم گوشت مرغ فله در رستوران‌های سطح شهر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: در موقع خرید فرآورده خام دامی بسته‌بندی شده به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه کرده و از خرید محصولات تاریخ گذشته و یا محصولات منجمدی که عبارت تازه روی آن‌ها درج شده است، خودداری کنند.

کاکایی  بیان  کرد: بازرسان دامپزشکی بطور مستمر از مراکز تهیه، توزیع، فرآوری، عمل آوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی بازدید بعمل آورده و ضمن ارائه آموزش‌های کاربردی در خصوص نحوه مدیریت بهداشتی این مراکز به متصدیان مربوطه، در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی پس از انجام مراحل قانونی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 انتهای  پیام/ز

 

۳۷۲ کیلوگرم گوشت گوساله  کشف شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟

 به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی