Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:36:56 GMT

راهکار واتس‌اپ برای جلوگیری از حذف مکالمات کاربران!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۰۳۸

راهکار واتس‌اپ برای جلوگیری از حذف مکالمات کاربران!

یکی از حقه‌های کاربردی در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، قابلیت آرشیو کردن چت های موردنظر کاربران است.

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و دانلود پیام‌رسان واتس‌اپ، این اپلیکیشن که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس‌بوک به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی در این پلتفرم وجود دارد که کاربرانش از آنها بی خبر و نامطلع هستند در حالیکه با فعال سازی این قابلیت آنها قادر خواهند بود نظم و انضباط بیشتری را به این پلتفرم به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات، اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

یکی از ویژگی‌های کاربردی واتس‌اپ بدون شک قابلیت آرشیو کردن مکالمات و چت های کاربران با برخی از مخاطبان آنهاست. این قابلیت به آنها این امکان را می‌دهد تا بدون حذف کردن کامل چت ‌های مورد نظر خود، آنها را آرشیو کرده و آنها را به قسمت پنهان حافظه واتس‌اپ خود منتقل کنند و بدین ترتیب بتوانند صفحه اصلی مکالمات خود در واتس‌اپ را مرتب کنند.

آرشیو کردن چت و مکالمات واتس‌اپ در گوشی‌های اندرویدی به شرح زیر است:

۱. اپلیکیشن واتس‌اپ را باز کرده و وارد صفحه اصلی مکالمات خود شوید.

۲. بر روی چت مربوطه دست خود را نگه داشته و بر روی علامت آرشیو که در قسمت سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید.

۳. حالا چت مورد نظر از صفحه اصلی مکالمات شما در واتس‌اپ حذف خواهد شد و به قسمت حافظه نهان این برنامه ذخیره می‌شود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس‌اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرشیو شخصی واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)

برای کسب درآمد از ایتا روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با توجه به نوع کسب و کار از آن‌ها کمک گرفت.

با فیلترینگ بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، اکثر مردم روی به استفاده از پیام رسان‌های ایرانی آورده‌اند. در اینکه استفاده از فضای مجازی به یکی از لازمه‌های زندگی در کشور ایران تبدیل شده است، شکی نیست. اما اینکه بتوانید به صورت اصولی از این پیام رسان‌ها استفاده و یا حتی کسب درآمد کرد، بسیار حائز اهمیت است.

ایتا یکی از پیام رسان‌های متفاوت ایرانی است که به دلیل شباهت زیادی که به تلگرام دارد و امکانات مختلفی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر همین اساس ایتا توانسته به یکی از بهترین پیام رسان‌های ایرانی برای کسب درآمد تبدیل شود. جالب اینکه کسب درآمد از ایتا از طریق روش‌های مختلفی ممکن شده است که با توجه به نوع کسب و کار خودتان و مهارت‌هایی که دارید و با استفاده از امکاناتی مثل خرید ممبر ایتا، می‌توانید از هر یک از آن‌ها کمک بگیرید.

چرا پیام رسان ایتا را برای کسب درآمد انتخاب کنیم؟

کسب درآمد از طریق پیام رسان‌های مجازی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه حل‌ها برای جذب مشتری باشد. سوال اصلی بسیاری از افرادی که دارای یک کسب و کار اینترنتی هستند این است که چرا باید در میان پیام رسان‌های مختلف، پیام رسان ایتا را برای کسب درآمد انتخاب کنند.

پس از فیلترینگ اینستاگرام و تلگرام، پیام رسان‌های مختلفی روی کار آمدند؛ اما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه ایتا موفق نبود. ایتا به علت مشابهت بسیار زیادی که به تلگرام داشت، به سرعت توانست در میان مردم محبوب شود. به طوری که بسیاری از مردم با خرید بازدید ایتا و راه اندازی یک کانال در این پیام رسان توانسته‌اند به درآمد بسیار زیادی دسترسی پیدا کنند.

از طرفی به دلیل دسترسی ساده و راحت به ایتا، بسیاری از این مردم این پیام رسان را برای کارهای روزمره و صحبت کردن با دوستان و راه اندازی گروه و ... انتخاب کرده‌اند. این موارد بدین معنی است که تعداد زیادی از مخاطبین به ایتا دسترسی دارند و این یعنی سطح دسترسی شما به این مخاطبین بسیار زیاد است. تمامی این موارد ایتا را به یک پیام رسان عالی برای کسب درآمد تبدیل کرده است.

بهترین روش‌های کسب درآمد از ایتا

کسب درآمد از ایتا با روش‌های مختلفی امکان پذیر است و این دست صاحبان کسب و کارها را برای رسیدن به درآمد بیشتر در ایتا باز خواهد گذاشت. بسته به اینکه در چه حوزه‌ای مهارت و تجربه دارید و به دنبال چه نوع کسب و کاری هستید، می‌توانید از 4 روش زیر برای افزایش کسب درآمد از ایتا کمک بگیرید.

· راه اندازی کانال فروشگاهی

این روزها بسیاری از مردم در حوزه فروش محصولات مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، محصولات مراقبتی و بهداشتی و ... فعالیت می‌کنند. برای فروش چنین محصولاتی صرفا راه اندازی یک سایت یا فروشگاه حضوری کافی نیست. بلکه باید تبلیغات نیز در پیام رسان‌های مختلف انجام شود. یکی از بهترین پیام رسان‌هایی که می‌تواند بدین منظور استفاده شود، پیام رسان ایتا است.

با راه اندازی کانال فروشگاهی می‌توانید شاهد افزایش درآمد خود در حوزه کاری که دارید، باشید. کانال‌های فروشگاهی جزء پرمخاطب ترین کانال‌ها در ایتا محسوب می‌شوند. ایتا امکان راه اندازی این کانال‌ها را با تعداد ممبرهای مختلف فراهم کرده است. با جذب مخاطبین بیشتر و تبلیغات در کانال‌های فروشگاهی، می‌توانید هر روز شاهد افزایش درآمد خود در حوزه فروش محصولات متفاوت باشید.

· راه اندازی کانال خدماتی

اگر در حوزه ارائه خدمات مختلف فعالیت می‌کنید و به دنبال کسب درآمد از ایتا هستید، می‌توانید این خدمات را در بستر اینترنت و با کمک ایتا به مشتریان ارائه کنید. با راه اندازی کانال خدماتی و ارائه و معرفی خدمات خودتان، می‌توانید به درآمد بیشتری برسید. به طور مثال افرادی که در حوزه پخت کیک و شیرینی خانگی فعالیت می‌کنند، می‌توانند با راه اندازی یک کانال خدماتی مناسب خدمات خودشان را به دیگران معرفی کنند.

اصول راه اندازی کانال خدماتی برای کسب درآمد از ایتا اهمیت بسیار زیادی دارد. حتما باید به نحوه گفتگو با مخاطبین، توضیحات ارائه شده و حتی عکس‌هایی که در کانال خدماتی خودتان قرار می‌دهید، توجه داشته باشید. تنوع خدمات در کانال‌های خدماتی اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین باید معرفی خدمات به صورت حرفه‌ای انجام دهد. با بالا بودن تعداد ممبر و بازدید کانال‌های خدماتی ایتا، می‌توان اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کرد.

· راه اندازی کانال آموزشی

در شرایط کنونی بسیاری از مردم برای کسب درآمد به دنبال دوره‌های آموزشی مختلف هستند. علاوه بر این آموزش‌های متنوع دیگری از جمله آموزش لاغری و خیاطی و ... بسیار پرطرفدار هستند. این دوره‌های آموزشی در بسیاری از مراکز حضوری تدریس می‌شوند، اما با توجه به دغدغه بسیاری از مردم برای حضور در جلسات حضوری آموزش، برگزاری این دوره‌ها به صورت آنلاین می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

برای کسب درآمد از ایتا از طریق راه اندازی کانال آموزشی، باید یک دوره مناسب را با توجه به نیاز مخاطبین خودتان طراحی و تکمیل کنید. سپس با هر بار ارائه این دوره آموزشی به مخاطبین و خرید این دوره‌ها از سوی مخاطبین می‌توانید شاهد درآمد بسیار بالایی باشید. از این رو برای کسب درآمد از ایتا راه اندازی یک کانال آموزشی و ارائه دوره‌های مختلف بسیار پرسود خواهد بود.

· راه اندازی کانال تبلیغات

هر پیام رسانی برای جذب مخاطبین بیشتر نیاز به تبلیغات دارد. برای کسب درآمد از ایتا نیازی نیست که در یک حوزه خاص مانند فروشگاه، خدمات و یا آموزش کانال راه اندازی کنید. بلکه می‌توانید در حوزه تبلیغات نیز یک کانال حرفه‌ای راه اندازی کنید و از امکانات ایتا برای تبلیغات سایر کانال‌ها و گروه‌ها استفاده کنید. تبلیغات در ایتا مانن تبلیغات در اینستاگرام داری یک تعرفه مشخصی است که از سوی شما تعیین می‌شود. می‌توانید با خرید ممبر ایتا و افزایش تعداد بازدید و ممبر، یک کانال معتبر راه اندازی کنید و با همان کانال تبلیغات را انجام دهید. با هر پست تبلیغاتی در کانال ایتا، می‌توانید مبلغ مشخصی را دریافت کنید.

میزان کسب درآمد از ایتا چقدر است؟

میزان کسب درآمد از ایتا وابسته به نوع فعالیت، میزان حرفه‌ای بودن شما و اقداماتی است که در پیام رسان ایتا برای جذب مخاطب انجام می‌دهید. آمارها نشان می‌دهند افرادی که بتوانند مخاطبین بیشتری در ایتا داشته باشند، به مرور زمان اعتماد بیشتری از مردم را جذب می‌کنند. از این رو می‌توان با خرید بازدید ایتا و افزایش ممبر، شاهد افزایش اعتماد مخاطبین در کانال‌های ایتا نیز بود.

سخن پایانی

اهمیت کسب درآمد از ایتا با وجود فیلترینگ سایر پیام رسان‌های خارجی بسیار افزایش پیدا کرده است. نگران مدیریت این موضوع نیز نباشید، سایت های زیادی همانند راهنمالند و ... هستند که شما را برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر در ایتا و کسب درآمد از آن کمک می‌کنند.

با وجود این موضوع و دسترسی ساده به ایتا، شما می‌توانید با کمی تلاش و هزینه، شمار مخاطبین و مشتریان خود را در ایتا افزایش دهید. به مرور زمان با افزایش ممبر و بازدید در ایتا، نرخ فروش از بازدید بسیار بیشتر خواهد شد و می‌توان شاهد افزایش کسب درآمد با کمک پیام رسان ایتا بود.

کد خبر 748009

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید