Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب شهسواری عصر روز شنبه در دیدار با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: این استان در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 12 هزار شهید، بیشترین عملیات نظامی پس از خوزستان را به خود اختصاص داده و در آن دوران نقش بسزایی در مقابله با دشمنان و بدخواهان مردم ایران ایفا کرد و اکنون نیز درب های شهادت در آذربایجان غربی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی سهم خود را در دفاع از کیان ایران اسلامی و مقابله با دشمنان به خوبی ایفا کرده اند، اظهار داشت: مسوولان دستگاه های اجرایی استان باید به فکر پیشرفت و رشد همه جانبه استان باشند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق این منطقه را به سمت توسعه پیش ببرند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: برخورداری از توسعه همه جانبه و متوازن یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در استان است.
ناصر حضرتی اضافه کرد: تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با جذب اعتبارات مناسب زمینه ساز توسعه همه جانبه استان باشیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه این دیدار، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اهدای لوح قدردانی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تعدادی از کارکنان این سازمان تجلیل کرد.
مردم آذربایجان غربی در راه دفاع از میهن اسلامی، 12 هزار شهید، بیش از 17 هزار جانباز و افزون بر 2 هزار آزاده تقدیم کرده اند.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مردم ایران نظام اسلامی هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر سعید شهند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با حضور در استانداری آذربایجان غربی با دکتر منصور میرزایی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار دکتر شهند ضمن گزارش آخرین وضعیت محیط زیست استان با بیان توفیقات حاصله در این امر خطیر به حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان اشاره کرد و بیان داشت ارتقاء شاخص‌های محیط زیستی استان در قریب به ۳ سال گذشته حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان است و این حمایت‌ها شایسته تقدیر است و مسئولیت سربازان حافظ محیط زیست استان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. در خاتمه این جلسه دکتر منصور میرزایی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری آذربایجان غربی نیز از تلاش‌های جهادی مجموعه حفاظت محیط زیست استان در راستای حفاظت و صیانت از انفال و نعمات خدادادی قدردانی نمود.

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند