Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:20:20 GMT

طلب ظهور امام زمان (عج) باید جهانی شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۱۶۰

طلب ظهور امام زمان (عج) باید جهانی شود

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امام زمان خواهی و مطالبه ظهور ایشان باید جهانی شود و همه دنیا باید بخواهد که امام عصر(عج) ظهور کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در اجتماع منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد گفت: ظهور امام زمان (عج) یک حادثه نیست بلکه یک فرایند است و تحقق آن با خواستن شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که برای تحقق فرایند ظهور امام زمان (عج) باید این خواسته را در دنیا توسعه داد اضافه کرد: این خواسته نه تنها باید پهنه نظام، انقلاب و تمام کشور را فرا بگیرد بلکه باید در عرصه جهانی نیزگسترش پیدا کند.
امام جمعه مشهد خطاب به اجتماع کنندگان گفت: برای فرج دعا کنید زیرا مقدمه دعا خواسته است و باید بدانیم که فرج مولا امام زمان(عج) بستگی به مشیت حق دارد و در علم خدا زمان تحقق ظهور، مشخص است اما علت تحقق مشیت پروردگار، عاملی است که باید به وسیله ما محقق شود و آن هم گسترش امام زمان خواهی در جهان است.
آیت الله علم الهدی با اشاره به این که جشن، پایکوبی و سرود خوانی در روز میلاد آن حضرت ابزارهایی برای اعلام این خواسته است افزود: شکل گیری خواسته ظهور در دنیا و توسعه آن وظیفه ماست و باید در این راه سر و جان بدهیم، با همه مستکبران بجنگیم و مبارزه کنیم و این خواسته را جهانی کنیم.
وی ادامه داد: باید به دنیای مستضعف، پریشان و گرفتار در جنگ و حوادث بفهمانیم که دوای درد آنها حاکمیت سراسری آسمانی و جهانی است و خود آنها نیز باید به این درک برسند و زمانی که این خواسته در دنیا توسعه یافت امام زمان(عج) ظهور می کند.
1922/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي منتظران ظهور نماينده ولي فقيه خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است