Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@09:52:02 GMT

قیمت نجومی الماس آبی‌ها لو رفت + عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۱۹۴

قیمت نجومی الماس آبی‌ها لو رفت + عکس

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، الهیار صیادمنش ستاره جوان استقلال مدنظر باشگاه فنرباغچه ترکیه قرار گرفته است تا فوتبال خود را در سوپر لیگ ترکیه دنبال کند.

 

 

وینفرید شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان به شدت با انتقال مهاجم 17 سالۀ خود مخالفت کرده است. با وجود مخالفت وینفرید شفر باشگاه ترکیه‌ای پیشنهاد اغوا کننده‌ای به مدیران استقلال ارائه کرده است تا سران این باشگاه و خود بازیکن  را برای قبول این پیشنهاد ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باشگاه فنرباغچه پیشنهاد یک میلیون یورویی داده است، این در حالی است که مبلغ الهیار صیادمنش در ترانسفر مارکت 500 هزار یورو است. همچنین باشگاه ترکیه‌ای آپشن‌ها خاصی از جمله گل و پاس گل را در قرارداد 4 سالۀ این بازیکن گنجانده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الهیار صیادمنش صیادمنش ورزشی استقلال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت فلکی خود را بشناسید | نشانه نجومی شما چیست؟

صورت‌های فلکی توسط انسان ساخته شده‌اند و در حدود هزاران سال است که توسط انسان برای اندازه‌گیری زمان استفاده می‌شوند. بر اساس نجوم نوین به ناحیه‌ای مشخص در آسمان که در ان تعدادی از ستاره‌ها با همدیگر هم‌گروه شده‌اند صورت فلکی گفته می‌شود. اما داستان صورت فلکی یک بعد افسانه‌ای و اسطوره‌ای هم دارد که ساخته ذهن انسان است. یونانی‌ها و رومی‌ها داستان‌های زیادی در مورد خدایان و قهرمانان مختلف ساختند.

به گزارش زی‌سان، نام بیشتر صور فلکی برگرفته از قهرمانان و خدایان یونان و روم باستان است. بر طبق افسانه‌های اساطیری، این موجودات به دلیل دستاورد افسانه‌ای به‌دست آمده توسط خدایان باستان، توسط آن‌ها در آسمان قرار داده شده‌اند.

برخی از ستاره‌شناسان قدیم به این موضوع پی بردند که برخی از ستاره‌های پرنور در کهکشان راه شیری، تصاویر مختلفی را در آسمان تشکیل می‌دهند. آن‌ها این تصاویر تشکیل شده توسط ستاره‌های پرنور را صورت‌فلکی نام‌گذاری کردند. به طور قطع، نقطه-خط بازی کرده‌اید. در این بازی، با اتصال نقاط مختلف به یکدیگر، شکل‌های مختلفی را می‌سازید. به طور مشابه، هنگامی‌که ستاره‌های چشمک‌زن به یکدیگر متصل می‌شوند، صورت فلکی خاصی تشکیل می‌شود. 

انواع صورت‌های فلکی 

صورت‌های فلکی توسط انسان ساخته شده‌اند. صورت‌های فلکی در حدود هزاران سال است که توسط انسان برای اندازه‌گیری زمان استفاده می‌شوند. در حالت کلی سه نوع صورت‌فلکی در آسمان وجود دارند: 

صورت‌های فلکی پیراقطبی (Circumpolar Constellations) صورت‌های فلکی منطقه‌البروج (Zodiacal Constellations) صورت‌های فلکی فصلی (Seasonal Constellations)

صورت‌های فلکی پیراقطبی هرگز زیر خط افق ناپدید نمی‌شوند و در تمام طول سال دیده می‌شوند. به بیان دیگر، هرگاه از نقطه مشخصی روی زمین به این صورت‌های فلکی نگاه کنیم، هرگز زیر خط افق قرار نمی‌گیرند. آن‌ها را می‌توانیم در تمام طول سال در آسمان شب مشاهده کنیم.

شاید از خود بپرسید چرا نام پیراقطبی برای این صورت‌های فلکی انتخاب شده است. اصطلاح پیراقطبی برای صورت‌های فلکی و ستاره‌هایی به کار می‌رود که پیرامون قطب‌های آسمانی شمال و جنوب، بدون قرار گرفتن زیر خط افق، می‌چرخند. تمام صورت‌های فلکی پیراقطبی در نزدیکی قطب‌های قطب‌های آسمانی یافت می‌شوند و به دلیل نزدیکی بسیار به قطب‌ها، همیشه در معرض دید قرار دارند. بسته به اینکه در کدام نقطه از زمین قرار دارید، بیشتر یا تعداد کمی از صورت‌های فلکی پیراقطبی را می‌توانید در آسمان شب مشاهده کنید.

صورت‌های فلکی دایره‌البروج

به گزارش زی‌سان، صورت‌های فلکی منطقه‌البروج در امتداد صفحه منطقه‌البروج قرار گرفته‌اند. به حرکت ظاهری خورشید روی کره سماوی و در مدت یک سال نسبت به زمین، دایره‌البروج گفته می‌شود. به بیان دیگر، دایره‌البروج دایره‌ای فرضی در آسمان است و از دید افراد ساکن روی زمین این‌گونه به نظر می‌رسد که خورشید در مدت یک سال روی این دایره حرکت کرده است.

مسیر خورشید از دایره‌البروج، چرخه‌ای است که توسط فرهنگ‌های کهن برای تعیین زمان سال استفاده می‌شود. بیشتر مدار‌های سیاره‌های منظومه شمسی در نزدیکی صفحه دایره‌البروج، با زاویه‌ای در حدود ۸ درجه نسبت به آن قرار گرفته‌اند. 

دایره‌البروج دارای ۱۲ صورت فلکی است صورت فلکی قوچ (Aries) که همان صورت فلکی فروردین‌ماه است. صورت فلکی گاو (Taurus) که صورت فلکی اردیبهشت‌ماه است. صورت فلکی دوپیکر (Gemini) که صورت فلکی خردادماه است. صورت فلکی سرطان یا خرچنگ (Cancer) صورت فلکی تیرماه است. صورت فلکی شیر (Leo) صورت فلکی مردادماه است. صورت فلکی دوشیزه یا سنبله (Virgo) صورت فلکی شهریورماه است. صورت فلکی ترازو (Libra) صورت فلکی مهرماه است.  صورت فلکی کژدم یا عقرب (Scorpius) صورت فلکی آبان ماه است. صورت فلکی کمان، قوس کمان‌دار (Sagittarius) صورت فلکی آذرماه است. صورت فلکی بزغاله یا جدی (Capricornus) صورت فلکی دی ماه است. صورت فلکی دلو (Aquarius) صورت فلکی بهمن‌ماه است. صورت فلکی ماهی یا حوت (Pisces) صورت فلکی اسفندماه است. 

از میان این صورت‌های فلکی دوازده گانه صورت‌های فلکی شمالی به نام‌های صورت فلکی ماهی، بره، گاو، دو پیکر، خرچنگ و شیر در نیمکره سماوی شرقی و صورت‌های فلکی جنوبی به نام‌های دوشیزه یا سنبله، ترازو، عقرب، کمان یا قوس، بزغاله و دلو در غرب یافت می‌شوند. کلمه Zodiac از کلمه یونانی Zodiakos یه معنای «دایره حیوانات» می‌آید. 

عناصر صورت‌های فلکی 

نکته دیگری که باید راجع به صورت‌های فلکی گفت این است که این ۱۲ صورت فلکی به چهار نشانه هوا، آتش، آب و خاک تقشیم می‌شوند و ویژگی‌های آن‌ها بر اساس این عناصر تعیین می‌شوند. برج حمل، قوس و اسد نشانه‌های آتش هستند.

یعنی ماه‌های فروردین، مرداد و آذر بر اساس عنصر آتش توضیح داده می‌شوند. اگر بخواهیم بر اساس صورت‌های فلکی این موضوع رابیان کنیم باید بگوییم صورت‌های فلکی Aries، Leo و Sagittarius آتشین هستند. برج ثور، سنبله و جدی نیز نشانه‌های زمین هستند که با ماه‌های اردیبهشت، شهریور و دی ماه مطابقت دارند.

یعنی صورت‌های فلکی Taurus، Virgo و Capricornus. برج‌های سرطان، عقرب و حوت نشانه‌های آب هستند که با ماه‌های تیر، آبان و اسفند مطابقت دارند. صورت‌های فلکی آب عبارتند از Cancer، Scorpius و Pisces و در نهایت اینکه برج‌های جوزا، میزان و دلو نیز در گروه نشانه‌های هوا قرار می‌گیرند که با ماه‌های خرداد، مهر و بهمن مطابقت دارند. صورت‌های فلکی هوا نیز عبارتند از Gemini، Libra و Aquarius. این مشخصات و این عناصر نقش مهمی در طالع‌بینی افراد دارند.

tags # شخصیت شناسی ، طالع بینی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی از اعتراضات بعد از گران شدن بنزین /چرا صبح یا بعدازظهر جمعه خبری نشد؟/رئیسی خودش مصوبه را امضا کرد اما اولین کسی بود که توئیت مخالفت زد
  • صورت فلکی خود را بشناسید | نشانه نجومی شما چیست؟
  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان + فیلم
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • از منتفی شدن جمع آوری پل حافظ تا قیمت نجومی شیر الاغ