Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:13:27 GMT

حماسه حضور برای ظهور در سومین حرم اهل بیت (ع)

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۲۳۵

حماسه حضور برای ظهور در سومین حرم اهل بیت (ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در راهپیمایی حضور برای ظهور با حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد و خردسال به میدان آمدند.

حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به مسیر‌های راهپیمایی حضور برای ظهور، ادامه داد: مسیر شماره یک میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، خیابان نمازی، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۲ چهارراه پانزده خرداد، چهارراه مشیر، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرم شاهچراغ، مسیر شماره ۳ چهارراه غدیر، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه احمدی، چهارراه پیروزی، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۴ چهارراه شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، حرم شاهچراغ (ع) مسیر‌های تعیین شده برای راهپیمایی نیمه شعبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/چ

راهپیمایی حضور برای ظهور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید