Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سید تراب میری،مدیرکل جهادکشاورزی استان ایلام گفت: در پیشرفته‌ترین کشور‌های صنعتی جهان، بخش کشاورزی صنعتی مهم به شمار می‌رود و این بخش در استان ایلام با ۱۵ درصد تولید خالص بیش از ۲۵ درصد شغل ایجاد کرده است.

تراب میری افزود: بخش کشاورزی به‌عنوان تامین کننده اصلی غذایی کشور در شرایط کنونی از شرایط خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد معیشت مردم به طور مستقیم از بخش کشاورزی تامین می‌شود، توجه ویژه به این امر مهم توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل جهادکشاورزی استان ایلام گفت: وجود منابع آبی، اقلیم آب و هوایی، دشت‌های حاصل‌خیر، وجود ذخایر ژنتیکی طبیعی و... محور توسعه کشاورزی ایلام محسوب می‌شود.

میری یاداور شد: رونق تولید در سال‌های اخیر سبب شده بیش از یک میلیون تن گیاهان کشاورزی به ارزش ۴۰میلیارد ریال در سطح مزارع استان کاشت و برداشت شود.

 

انتهای پیام/با

توسعه بخش کشاورزی صنعتی در استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • تجهیز ۲۴۰۰ حلقه چاه به کنتور هوشمند آب و برق در استان یزد
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید