Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:20:38 GMT

مربی معروف بازهم رقیب استقلال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۴۵۸

مربی معروف بازهم رقیب استقلال می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ رامون دیاز، سرمربی ۵۹ ساله آرژانتینی پیرامید مصر که سابقه مربیگری در الهلال، الاتحاد، تیم ملی پاراگوئه و ... دارد و در سال ۲۰۱۷ رئیس‌ها (لقب الهلال عربستان) را قهرمان لیگ برتر عربستان کرد، اما با توجه به نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا و شکست مقابل استقلال از سمتش برکنار شد و مدتی به الاتحاد رفت تا سپس هدایت تیم مصری پیرامید را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر زوران مامیچ کروات سرمربی الهلال است و با توجه به اینکه در لیگ عربستان در رده دوم است و در آسیا نیز مقابل استقلال شکست خورده، فشار زیادی روی این مربی است و سامی الجابر، اسطوره الهلال از این مربی ابراز نارضایتی کرده است. رسانه‌های عربستانی گزارش دادند که احتمال دارد رامون دیاز بازهم سرمربی الهلال شود، زیرا مدیران باشگاه دیگر نمی‌خواهند مامیچ سرمربی باشد.

الهلال در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های الدحیل قطر، العین امارات و استقلال ایران همگروه است و با ۶ امتیاز در صدرجدول قرار دارد، اما شکست مقابل استقلال برای مامیچ گران تمام شده و مدیران تیم عربستانی در صدد تغییر او هستند.

البته المریسل، خبرنگار مطرح سعودی چندی پیش در حساب توئیترش نوشت: باشگاه الهلال تصمیم به برکناری مامیچ گرفته و انتظار می‌رفت این تصمیم قبل از رسیدن به ریاض عملی شود، اما برای مدیریت مشکلی وجود دارد. ابتدا باید پیش قرارداد سرمربی جدید تنظیم شود ئ ضمن اینکه بندی در قرارداد زوران مامیچ قرار دارد که این نیازمند دقت و زمان برای فسخ آن و ارجاعش به فیفا است. به همین دلیل باشگاه الهلال فرصت می‌خواهد تا پول فسخ مامیچ و پیش قرارداد مربی جدید را تهیه کند.

بیشتر بخوانید:

شفر: امیدوارم بازی برابر الهلال را ببریم/ باشگاه در پایان فصل درباره باقری تصمیم بگیرد

استقلالی‌ها آماده دیدار مقابل الهلال/ صحبت‌های در گوشی شفر و منتظری

تیم داوری دیدار تیم‌های استقلال و الهلال مشخص شد

انتهای پیام/

دیاز سرمربی الهلال می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!

یک رسانه معتبر اسپانیایی مدعی شد که سرمربی پیشین رئال مادرید تا نشستن روی نیمکت سرخپوشان مونیخ فاصله چندانی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه یولیان ناگلسمان تصمیم گرفت قراردادش را با اتحادیه فوتبال آلمان تمدید کند و خود را تا پایان جام جهانی 2026 به تیم ملی آلمان متعهد کرد، حالا به نظر می‌رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این به دنبال بازگرداندن این مربی آلمانی به این تیم بودند، نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی پشین رئال مادرید کرده‌اند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ زین‌الدین زیدان در یک قدمی انتخاب به عنوان سرمربی جدید و فصل آینده بایرن است. این رسانه اسپانیایی با استناد به منابع نزدیک به مذاکرات دو طرف (بایرن و زیدان) توافق را عملاً انجام شده می‌دانند. پیش از این روزنامه «مارکا» از تماس بایرنی‌ها با این مربی فرانسوی خبر داده بود.

هنوز رسانه‌های آلمانی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند. پیش از این، رسانه‌های آلمانی از مربیانی همچون روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک و رالف رانگنیک به عنوان گزینه‌های مدنظر بایرن برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری یاد کرده بودند.

زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال مادرید را عهده‌دار بوده، از زمان پایان همکاری‌اش با رئال در تابستان 2021 دیگر هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.

این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟