Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:20:05 GMT

کارخانه تولید داروهای عمومی جامددر البرز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۵۱۵

کارخانه تولید داروهای عمومی جامددر البرز گشایش یافت

کرج – ایرنا – همزمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم شریت حضرت مهدی موعود (عج) کارخانه تولید داروهای عمومی جامد روز یکشنبه در آیینی با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در شهر ک صنعتی بهارستان استان البرز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، محمد صادقی مدیر تولید جامدات گروه دارو سازی اکتوور گفت:این کارخانه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع زیربنا شامل سه خط گرانولاسیون،6 خط تولید قرص و کپسول و پنج خط بسته بندی پر سرعت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:در این کارخانه سالانه 6 میلیارد عدد قرص و کپسول تولید می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد:داروهای گوارشی ،اعصاب ، دیابت از جمله تولیدات این کارخانه است که با کیفیت بالا تولید می شود.
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه برای 400 نفر اشتغال ایجاد شده است .
صادقی اظهارداشت: همچنین با گشایش این کارخانه علاوه بر تامین نیازهای داخلی بخشی از تولیدات آن به سایر کشورها صادر می شود.
گروه دارو سازی اکتوور پیش از این نیز کارخانه ساخت داروهای خاص از جمله سرطان و ام اس را در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز راه اندازی کرد.
در مجموع 190 قلم داروهای خاص و عمومی جامد در این گروه دارو سازی تولید می شود.
در آیین گشایش کارخانه جدید گروه داروسازی اکتوور عزیزاله شهبازی استاندار البرز و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارخانه داروسازي وزير بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 

به مناسبت روز جهانی کارگر، نشست خوانش و تحلیل کتاب «خاک کارخانه» اثر شیوا خادمی، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، توسط موسسه فرهنگی هنری حقوق و هنر با حمایت موسسه پژوهش تعالی حقوق از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این برنامه که ورود برای عموم آزاد و رایگان است، وحید آگاه (عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) طراح و دبیر رویداد، در مورد ابعاد حقوقی مطرح در تحولات مربوط به این کارخانه، سخن می‌گوید. شیوا خادمی (عکاس و نویسنده کتاب) از تجربه پنج سال پژوهش در مورد این کتاب توضیحاتی را ارائه می‌دهد و خسرو معصومی (نویسنده و کارگردان سینما) از تجربه ساخت فیلم در فضاهای مختلف کارخانه و خاطرات خود به عنوان یکی از فرزندان کارگران کارخانه بیان می‌کند. نوید پورمحمدرضا (نویسنده و پژوهشگر مطالعات شهری) نیز از تاثیر کارخانه بر بهشهر و خرده فرهنگ‌هایی که‌ به واسطه کارخانه شکل گرفته، سخن می‌گوید. همچنین، الهام کردا (بازیگر تئاتر و سینما) بخش‌هایی از کتاب را برای حاضران قرائت می‌کند.

"خاک کارخانه" ثبت تجربه‌های ناشنیده‌ترین حلقه‌های زنجیره کار در ایران، تاریخ شفاهی یک صنعت و روایت یک مکان است از زبان زنان و مردانی که شورمندانه محیط کارشان را دوست داشته‌اند و با تعطیلی آن، طعم فقدانی بزرگ را چشیده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899019

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟