Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:17:17 GMT

حمله خمپاره ای گسترده سعودی‌ها به «الحدیده» یمن

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۶۲۰

حمله خمپاره ای گسترده سعودی‌ها به «الحدیده» یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنایت‌های رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، رژیم سعودی مناطق مختلفی از الحدیده را هدف حملات خمپاره‌ای گسترده قرار داده است.

این درحالی است که روز گذشته نیز سعودی‌ها الحدیده را موشک باران کرده بودند.

گفتنی است، نقض آتش بس الحدیده توسط سعودی‌ها و متحدان آنها با وجود گذشت چندین ماه، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4596249

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم

وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند به زودی حمله گسترده زمینی به رفح آغاز خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر کرد، خبرداد طی 12 ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

روز 193 طوفان‌الاقصی| تشدید حملات به رفحرئیس اسبق شاباک: حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار استیونیسف: 600 هزار کودک در رفح گرسنه و وحشت‌زده هستندنتانیاهو: عملیات در رفح زمان می‌برد ولی اجرا می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • مخالفت 74 درصد اسرائیلی ها با حمله رژیم اشغالگر به ایران
  • گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم