Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:25:30 GMT

دادگستری از فعالیت های مشروع اقتصادی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۶۷۸

دادگستری از فعالیت های مشروع اقتصادی حمایت می کند

حجت الاسلام مظفری گفت: دستگاه قضایی از هرگونه فعالیت مشروع اقتصادی که در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد، با همه توان و ظرفیت خود حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی مظفری» در آیین افتتاح نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان که در محل دائمی دبیرخانه این نهاد برگزار شد با اشاره به اینکه براساس آموزه های دینی، اقتصاد باید مبتنی برظرفیت های مردمی باشد و هیچ جایگاهی برای دولت در اقتصاد خانوار تعریف نشده است لذا حاکمیت صرفا باید در راستای جلوگیری از سوء استفاده ها و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی تلاش کند، گفت:اوایل انقلاب به دلیل برخی مشکلات، دولت به عرصه های اقتصادی ورود کرد و بنا نبود که این روند ادامه پیدا کند اما متاسفانه هنوز شاهد تداوم حضور دولت در فعالیت های اقتصادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم برنامه های اقتصادی استاندار خراسان رضوی به خوبی اجرایی شود، تاکید کرد: دستگاه قضایی از هرگونه حرکت مشروع اقتصادی حمایت کرده و در جهت رفع موانع و رونق بخشیدن به فرآیند اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از همه توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

 

وی گفت: در طی سال های اخیر تعدادی زیادی از کارخانه ها که در معرض تعطیلی بودند، با ورود دستگاه قضایی و رفع مشکلات پیش روی آن ها، دوباره فعال شدند و امروز نیروی انسانی قابل توجهی در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام مظفری بیان کرد: در گذشته احساس می کردیم که همه حرف ها در حد شعار است و تصمیم داشتیم که به جای پرداختن به شعارها به کار اصلی خودمان بپردازیم اما از وقتی که آقای رزم حسینی به خراسان رضوی آمده اند و برنامه عملیاتی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه کرده اند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش روز ارتش جشن نیمه شعبان سیل خوزستان خبرگزاری ارتش بیانیه گام دوم انقلاب شبستان رئیس کل دادگستری خراسان رضوی فعالیت اقتصادی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با اشاره به عملیات موفقیت آمیر وعده صاق گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.
سردار نعمت اله باقری افزود: امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم. 
حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این مراسم فلسفه وجودی حکومت دینی را برقراری عدالت و توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی دانست و افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم موجب افزایش حس نوعدوستی، انصاف، عدالت و محبت در جامعه می‌شود.
احسان جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در لرستان در سال گذشته گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز همین مقدار به اشتغال استان اختصاص یابد.
دبیر قرار گاه اقتصاد مقاومتی کشور نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش بینی می‌کنیم این مبلغ امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 فرحی گفت: پیش بینی می‌کنیم با این اعتبار بتوانیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیمم که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار بیشتر است. 
دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۶۰ تسهیل گر از ۱۰ استان کشور به مدت دو روز با موضوع آموزش تسهیل گری و ایجاد اشتغال در خرم آباد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد