Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، بانوان توانمند محلات شهرستان یزد در نمایشگاهی محصولات خانگی تولیدی خود را به نمایش می‌گذارند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای ویژه خانواده ها، آموزش هنر‌های دستی و خانگی، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه عرضه محصولات خانگی بانوان محلات شهرستان یزد ۴ و ۵ اردیبهشت ماه سالجاری در حسینیه شهدا حسن آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان میبدی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بانوان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستور صدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: این روزها اصالت حلقه مفقوده ای است که همه به دنبال یافتن آن هستند و «پشت مطبخ» ساختار جدیدی از گردشگری غذا و توجه به اصالت دیرینه مردم اصفهان در پخت غذاهای اصیل است که توسط اداره گردشگری سازمان فرهنگی به مردم اصفهان ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا فراخوان پخت غذاهای اصیل ایرانی در ۱۶ عنوان مشخص و بر اساس کتاب پشت مطبخ (جلد اول)، به عنوان یکی از رویدادهای مهم گردشگری هفته فرهنگی اصفهان ارائه شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۶۰ نفر از افرادی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند به رقابت برای پخت ۱۶ غذای با اصالت اصفهان خواهند پرداخت، گفت: امیدواریم با همکاری باغ‌های بانوان، فرهنگسرا و دیگر نهادهای شهرداری این مسابقه ویژه با مشارکت بانوان برای ارائه فرهنگ غذایی اصیل مردم اصفهان همراه باشد.

کلاهدوزان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است که بر خود لازم می‌دانم از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای انجام این اقدام تشکر کنم.

کد خبر 746588

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید