Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از پوشش انتظامی و ترافیکی کاروان پنج هزار نفره منتظران ظهور حضرت حجت (عج) که از شهر اصفهان عازم مسجد مقدس جمکران می شوند خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه اعزام بزرگترین کاروان منتظهران ظهور که از شهر شهید پرور اصفهان عازم مسجد مقدس جمکران می‌شوند، گفت: در این کاروان پنج هزار نفر به وسیله ۱۲۰ دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر آزادراه امیرکبیر تا مسجد مقدس جمکران را طی می کنند که گشت های پلیس راه   و همچنین گشت های انتظامی از ابتدا تا انتها، این کاروان معنوی را همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را خادم مردم و خدمتگزار منتظران حضرت حجت می داند، اظهار کرد: همه ما منتظر امام عصر (عج) هستیم و بایستی زمینه های ظهور ایشان را فراهم کنیم که یکی از این زمینه ها نیز برپایی هرچه باشکوهتر اجتماع عظیم معنوی است که هر ساله در چنین روز مبارک و خجسته ای در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

سردار معصوم بیگی، سربازی برای آقا امام زمان (عج) را یکی از افتخارات نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: سربازی برای حضرت حجت در حقیقت یکی از مدال های زرینی است که برگردن تمامی نیروهای مسلح به ویژه نیروهای انتظامی آویخته شده و همه ما به آن افتخار می کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز بی تردید نه تنها دل ما بلکه دل همه شیعیان در جمکران است و آنجا به محلی برای عاشقان و شیفتگان حضرت تبدیل شده و در آن مکان جمع می شوند و با امام خود راز و نیاز می کنند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه توسل به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت حجت (عج) باعث گشایش در کارها می شود، گفت: از همه زائران مسجد مقدس جمکران می خواهم که خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید دست به دعا برداریم و برای ظهور منجی عالم بشریت ، رفع گرفتاری ها و مشکلات هموطنان، طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری و پیروزی و سربلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی دعا کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار معصوم بيگي نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • ارتشی‌های قهرمان شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رساندند