Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:30:50 GMT

برنامه شفر برای 3 ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۰۲۸

برنامه شفر برای 3 ستاره استقلال

استقلالی‌ها امروز تمرینات‌شان را در امارات آغاز می‌کنند.

به گزارش مشرق، اولین جلسه تمرینی استقلالی‌ها در کشور امارات، قرار است عصر امروز در زمین چمن برگزار شود. آبی‌ها که برای برگزاری دیدار برگشت مقابل الهلال راهی این کشور شده اند، قرار است عصر امروز به تمرین بپردازند اما سه بازیکن این تیم برنامه جداگانه ای برای تمرین کردن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال در آستانه پیوستن به تیم اروپایی  

در این میان شفر با هماهنگی دکتر نوروزی و مربی بدنساز این تیم برنامه‌ای جداگانه برای سه بازیکن استقلال یعنی روزبه چشمی، وریا غفوری و طارق همام در نظر گرفته و این بازیکنان صبح روز یکشنبه به کار با وزنه مشغول شدند.
این بازیکنان که به تازگی مصدومیت خود را سپری کردند، می‌توانند مهره‌های تاثیر گذاری برابر الهلال باشند و به همین دلیل شفر برنامه‌ای جداگانه برای آن‌ها در نظر دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال وریا غفوری وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها