Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:25:54 GMT

افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران در شهر قم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۰۸۰

افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران در شهر قم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاهد افزایش ۱۲ درصد تردد زائران در شهر قم نسبت به سال گذشته هستیم، گفت: بیش از ۵ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در صحنه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و خیرمقدم زائران به شهر قم و مسجد جمکران اظهار داشت: بحمدالله طی چند روز گذشته تاکنون با توجه به ازدحامی که داشتیم، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش تردد زائران را شاهد هستیم؛ به گونه‌ای که حدود ۱۶۰ هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته وارد شهر مقدس قم شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله در پایش هوایی که از مسیرهای منتهی به شهر قم و محدوده  مسجد جمکران انجام دادیم، ترافیک روان بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: از ابتدای سال با کاهش حدود ۳۰ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی مواجه بودیم که امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس وجود دارد، این میزان بازهم کاهش یابد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، اشتری یادآور شد: امیدواریم طی ساعات باقیمانده با عنایت الهی، هماهنگی مردم و هوشیاری همکاران شاهد مشکل خاصی نباشیم و از رانندگان عزیز می‌خواهیم که به توصیه‌های پلیس بیش از گذشته دقت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

وی گفت: امسال بیش از ۵ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در خدمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قم مسجد مقدس جمکران نيمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر ساعت ۲۳ جمعه شب، ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۱۹ ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقا میری و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان برگزار می‌شود.

مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۳ یکشنبه شب ۱۲ فروردین‌ماه مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) با سخنرانی حضرت آیت الله میرباقری و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج محمد رضا غلامرضا زاده برگزار می‌شود.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب ۱۴ فروردین‌ماه مصادف با آخرین شب از لیالی قدر نیز با سخنرانی و مراسم احیای حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدر زاده برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه شرح و تفسیر آیات نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم همراه با اجرای تواشیح توسط گروه نور المهدی و ترتیل خوانی قرآن کریم نیز توسط حاج مهدی فروغی، حاج حسین یزدان پناه و حاج احمد دباغ نیز در شب ۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6064535

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران
  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  •  حال و هوای نوروزی زائران در مسجد مقدس جمکران
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران