Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:53:55 GMT

مهاجم الدحیل جایگزین طارمی می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۱۵۹

به گزارش ایسنا، روزنامه الوطن از تغییر بزرگ برای فصل بعد لیگ ستارگان سخن به میان آورد.

به نوشته الوطن عمر السومه مهاجم سوریه ای سرشناس الاهلی عربستان مورد توجه باشگاه الدحیل قطر قرار گرفته است.

به نوشته الوطن عمر السومه با توجه به عملکرد ضعیف الاهلی در فصل جاری می خواهد برای فصل بعد راهی لیگ ستارگان قطر شود و الدحیل جدی ترین گزینه او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه قطری همچنین نوشت که در صورت پیوستن السومه به الدحیل یوسف العربی مهاجم این تیم راهی الغرافه خواهد شد تا جایگزین مهدی طارمی در این تیم شود.

به گزارش ایسنا، طارمی در فصل که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در الغرافه داشته باشد و حتی در مقطعی از فصل هواداران این تیم قطری خواستار فسخ قرارداد او شدند. به احتمال خیلی زیاد طارمی تابستان امسال به پرسپولیس برگردد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: الدحیل طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آندرتیکر جایگزین استون کلد استیو آستین شد؟/ اخبار WWE

استون کلد استیو آستین در رسلمنیا 40 با آندرتیکر جایگزین شد.

 

طرفداری | با توجه به حضور راک در رسلمنیا 40، هواداران زیادی انتظار داشتند تا استون کلد استیو آستین برای مقابله با رقیب سنتی خود در این رویداد حاضر شود. با این وجود، در اتفاقی غیرمنتظره این آندرتیکر بود که برای رویارویی با دواین جانسون در خلال مین ایونت شب دوم ظاهر شد. اکنون گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که طرح اصلی برای این دیدار استفاده از استون کلد استیو آستین بود.

گزارش‌های دیو ملتزر در آستانه رسلمنیا حاکی از احتمال حضور جان سینا، استون کلد استیو آستین و آندرتیکر در این رویداد بودند و البته هیچ یک از این موارد از سوی WWE از پیش مورد تایید قرار نگرفتند. اگرچه آندرتیکر و جان سینا در حین دیدار کودی رودز و رومن رینز در مقابل دوربین WWE ظاهر شدند، اما غیبت استون کلد موضوعی شایان توجه بود.

بر اساس گزارش جدید دیو ملتزر، قرار بود استون کلد وظیفه آندرتیکر را در دیدار مین ایونت شب دوم رسلمنیا انجام دهد. با این وجود، استون کلد و WWE به توافق مالی نرسیدند و همین دلیلی شد که استیو آستین با آندرتیکر جایگزین شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • پایان مصدومیت سردار
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • چرا آندرتیکر جایگزین استون کلد استیو آستین شد؟/ اخبار WWE
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏