Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:09:56 GMT

دمای هوای خوزستان چهار درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۲۱۲

دمای هوای خوزستان چهار درجه کاهش می یابد

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، در 24 ساعت گذشته امیدیه با 33.6 و ایذه و دهدز با 9.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 30 و حداقل 17 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
بررسی نقشه های پیش یابی از اواسط وقت امروز تا اواسط وقت فردا فعالیت سیستم باران زا را بر روی استان نشان می دهد که در این مدت افزایش ابر و در نیمه شمالی ، شمال شرقی و شرقی طی ساعاتی رگبار و رعد و برق و در بقیه نقاط استان احتمال بارش پراکنده به صورت نقطه ای مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مدت وزش باد در بعضی ساعات قابل ملاحظه خواهد بود.
اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه ای از ورود 2 سامانه بارش‌ زا از اواسط چهارشنبه هفته گذشته تا اواسط هفته جاری در استان خبر داده بود.
میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری ( ابتدای مهر سال 97) تا 30 فروردین 98 در حسینیه اندیمشک به میزان یک هزار و 111 ، ایذه 981.5 و دهدز 769.5 میلیمتر ثبت شد.
3004/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رعد و برق وزش باد هواشناسی درجه خوزستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد:‌ در شرایط جوی پیش‌رو انتظار رگبار محلی، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان وجود دارد که این وضعیت فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در استان قابل توجه نخواهد بود، یادآور شد: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان به سبب ماهیت رگباری این بارش‌ها و وقوع رعد و برق صادر شده است.

رحمن‌نیا افزود: بر همین اساس احتمال آبگرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده دما با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه خنک‌تر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۵ درجه، ابهر ۹ و ۲۴، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار هفت و ۲۱ درجه، سلطانیه چهار و ۲۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان