Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه ششمين اجلاس جهاني صدا در پنج پنل و سه گارگاه برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از کميته اطلاع رساني چهاردهمين جشنواره بين المللي راديو، در پنل راديو در عصر شبکه موضوعات وضعيت راديو اينترنت و پيوند آن با شبکه هاي اجتماعي و گوشي هوشمند و چند رشانه اي مورد بررسي قرار مي گيرد.
صاحب نظران مقالات خود را در اين پنل ارائه مي کنند آقاي جان مگوريا از فرانسه و آقاي يوسف زين از لبنان ميهمانان خارجي اين پنل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راديو و آينده پژوهي عنوان يکي ديگر از پنلهاي ششمين اجلاس جهاني صداست که موضوعاتي مانند محتوي شنيداري با توجه به فناوري جديد و راديو و محتوي توليدي کاربر راديو صداي داده مبنا از جمله محورهاي اين پنل است که در آن استادان داخلي و پژوهشگران و آقاي ويم مورتگارت به عنوان مهمان خارجي از کشور بلژيک سخنراني مي کند.
راديو و نوآوري در برنامه سازي يکي ديگر از پنل هاي ششمين اجلاس جهاني صداست که در آن قالبهاي راديو برنامه سازي معنوي و ديني و ... مطرح مي شوند.
ميهمان خارجي خانم فالويا وينيا از کشور روماني در کنار پژوهشگران ايراني به سخنراني مي پردازد. يکي ديگر از پنل هاي اين اجلاس جهاني راديو فرهنگ نام دارد که موضوعات هويت ملي زبانهاي ملي هنرهاي هفتگانه و آموزش را در اين پنلها مطرح مي شود.
مهمان خارجي خانم هيدا بابازين از کشور مالزي است. راديو جامعه و اقتصاد عنوان پنل ديگري است که در آن موضوعات خانواده، سبک زندگي، اقتصاد مقاومتي و محيط زيست مطرح مي شود خانم دکتر ايرمکاردپين از آلمان مهمان خارجي اين نشست است.
در کنار پنل هاي مذکور سه کارگاه با عنوان ابزارهاي هوشمند راديوهاي محلي که مدرس آن خانم فلاويا وينيا از روماني که توليد 360 درجه در راديو با تدريس آقاي ويم مورتگارت از بلژيک و راديو ژورناليسم موبايل که مدرس آن آقاي جان مگوير از فرانسه است برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی و همچنین در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا گردید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزشهای مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه بود.

برفی خاطرنشان کرد: ادامه کارگاه و نمایشگاه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079473

دیگر خبرها

  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • مجسمه‌سازی با ضایعات خودروی اسقاطی!
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • برگزاری کارگاه آموزشی حفظ محیط کوهستان در گلبهار
  • ببینید | ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • فیلم/ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل