Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:19:09 GMT

محموله تریاک در همدان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۳۰۲

محموله تریاک در همدان متوقف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران از 2 قاچاقچی که در پوشش خانواده اقدام به انتقال مواد مخدر می کردند 49 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و مشخص شد که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به همدان و توزیع آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، فعالیت باند یاد شده تحت کنترل نامحسوس اطلاعاتی قرار گرفت و در نتیجه خودرو آنها در ورودی شهر همدان شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران در جاسازی بسیار پیچیده قاچاقچیان 49 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف کردند که در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده و عملیات یاد شده نمونه ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است.

** کشف چوب قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی این شهرستان با کنترل محورهای منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیون به رانندگی فردی مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در بازرسی از این خودرو 6 تن چوب گردوی قاچاق به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شد.

**دستگیری سارق دوچرخه ها در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه ها می کرد شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.
وی بیان کرد: سارق در بازجویی به 2 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

**کشف سرکه خانگی قاچاق در کبودراهنگ
فرمانده انتظامی کبودراهنگ بیان کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در راستای اجرای ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.
سرهنگ ستاد مجید گلی افزود: ماموران در بررسی دقیق این خودرو موفق به کشف 10 هزار لیتر سرکه خانگی فاقد مجوز بهداشتی و بهره برداری به ارزش 500 میلیون ریال شدند.
وی اضافه کرد: با اجرای این عملیات 2 نفر دستگیر و خودرو نیز به توقفگاه منتقل شد.
فرمانده انتظامی کبودراهنگ همچنین از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان با اجرای تور ایست و بازرسی در محور اصلی کبودراهنگ به یک دستگاه وانت نیسان که از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مظنون و آن را متوقف کردند.
سرهنگ گلی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف هشت کیسه 20 کیلوگرمی پودر رنگ خارجی، 2 دستگاه کولر گازی، 1 دستگاه تلویزیون و 580 بسته انواع سیگار خارجی فاقد مجوز حمل شدند.
وی ارزش ریالی محموله توقیفی را 470 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با اجرای این عملیات، ماموران موفق به دستگیری 2 نفر و تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی شدند و همچنین خودرو نیز به توقفگاه منتقل شد.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی همدان مواد مخدر کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک