Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شهادت تعدادي از کارکنان وزارت ارتباطات و تکنولوژي افغانستان در حمله انتحاري روز گذشته را به همتاي خود تسليت گفت.

به گزارش ايرنا از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،«محمد جوادآذري جهرمي»، وزير ارتباطات صبح امروز يکشنبه در تماس تلفني با «شهزاد آريوبي»، وزير مخابرات و تکنولوژي افغانستان، حمله انتحاري روز گذشته به اين وزارتخانه را محکوم کرد و شهادت 7 نفر از کارکنان اين وزارتخانه را به وي تسليت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز شنبه 31 فروردين، حوالي ظهر به وقت محلي انفجار انتحاري در نزديکي وزارت مخابرات و تکنولوژي افغانستان رخ داد که منجر به شهادت حداقل 7 نفر از کارکنان اين وزارتخانه شد.
علمي **9207**2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام تسلیت به اسماعیل هنیه افزود: خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران