Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:02:28 GMT

وزیر کشور یمن درگذشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۴۵۲

وزیر کشور دولت نجات ملی یمن بر اثر ابتلا به یک بیماری مزمن درگذشت. ناطقان: «عبدالحکیم احمد الماروی»، وزیر کشور دولت نجات ملی یمن که برای درمان بیماری سخت خود در یکی از بیمارستان‌های لبنان بستری بود عصر روز شنبه درگذشت.

به گزارش المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت درگذشت سرلشگر عبدالحکیم احمد الماروی پیام تسلیت صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام آمده است: «او یک فرد امنیتی فوق العاده بود که وزارت کشور را به طور موفقیت آمیز و کارآمد در شرایط سخت میهن رهبری کرد. او  حیات امنیتی و نظامی خود را صرف خدمت به کشور و مردم کرده و یک سیاستمدار ملی گرا و مبارز با دشمن و سرسپردگی به بیگانگان بود.» منبع: فارس برچسب ها: وزیر کشور ، یمن ، درگذشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر کشور یمن درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

کد خبر 6086267

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت