Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@19:38:54 GMT

اسنپ‌چت شما هم کار نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۵۰۶

به گزارش ایسنا، اسنپ چت که در سال‌های اخیر سعی دارد تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شود و با ارائه قابلیت‌های جدید، جایگزین خوب و مناسبی برای اینستاگرام به شمار رود، از نظر بسیاری از کاربران یک برنامه بسیار سنگین است که در مواقع مختلف دچار مشکلات زیادی می‌شود و استفاده کاربران از خدمات و قابلیت‌های آن را دشوار و غیرممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل خیل عظیمی از کاربران همواره از هنگ کردن اپلیکیشن اسنپ چت گله و شکایت کرده و به دنبال راهکاری برای حل کردن این مشکل همیشگی در این نرم افزار محبوب موبایلی هستند.

حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به این دسته از کاربرانی که همواره از هنگ کردن اسنپ چت گله‌مندند توصیه کرده‌اند که با انجام اقدامات زیر قادر خواهند بود مشکلات مربوط به این برنامه را برطرف کنند:

۱. یک بار اپلیکیشن اسنپ چت را ری‌استارت کنید.

۲. یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

۳. اتصالات گوشی به شبکه اینترنت را چک کنید.

۴. حافظه اپلیکیشن را از گوشی پاک کنید.

به طور معمول با انجام یکی از موارد فوق، کاربران اسنپ چت قادر خواهند بود مشکل استفاده از فیلترهای متنوع و به اشتراک گذاشتن و بارگزاری تصاویر خود را برطرف کنند و برای مخاطبان موردنظر خود آنها را ارسال کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳