Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:08:26 GMT

عملیات مهار سیلاب جاری به سمت خرمشهر با شتاب ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۵۳۰

عملیات مهار سیلاب جاری به سمت خرمشهر با شتاب ادامه دارد

کورش مودت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به رها شدن آب از سمت روستای ملحان در 30 کیلومتری جاده اهواز - خرمشهر سیلاب از سمت مزارع نیشکر به سمت روستاهای خرمشهر در جریان است.
وی مشکل اصلی ورود آب را از کیلومتر 55 اهواز به سمت خرمشهر بیان کرد و گفت: در حال حاضر آب تا 45 کیلومتری روستاهای خرمشهر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مودت با بیان اینکه جریان آب به سرعت به سمت روستاهای خرمشهر در حال حرکت است، گفت:هم اینک نیروهای بسیج قرارگاه کربلا و ارتش در حال شکستن سیل بندها و هدایت آب به بیابان های اطراف هستند تا جریان آب به روستاهای این شهرستان نزدیک نشود.
وی با اشاره به آبگرفتگی جاده خرمشهر - اهواز گفت: بخشی از جاده خرمشهر - اهواز دچار آب گرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل بوده و تردد خودروها در این جاده در جریان است.
13 روستای غرب کارون در حوزه شهرستان خرمشهر به دلیل امتداد در ساحل رودخانه کارون جز مناطق پر خطر می باشند.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر متاثر از سیلاب ناشی از طغیان این رودخانه ها می باشند.
7100/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زمین سیل کربلا کشاورزی خرمشهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه

پسر بچه هشت ساله در شهرستان اُرزوئیه به علت سقوط در رودخانۀ فصلی در جریان بارش‌ها و سیلاب، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رئیس مرکز اورژانس کرمان گفت: پسر بچه هشت ساله در شهرستان اُرزوئیه به علت سقوط در رودخانۀ فصلی در جریان بارش‌ها و سیلاب، جان خود را از دست داد.

سیدمحمد صابری با بیان این‌که این حادثه صبح امروز ساعت ۹:۵۴ اعلام و پیکر فرد جانباخته بعد از ۵۰ دقیقه از آب بیرون کشیده شد، توضیح داد: این پسربچه در حال تماشای جریان آب رودخانه بوده که به پایین سقوط می‌کند.

وی محل حادثه را روستای زیارت بخش صوغان شهرستان ارزوئیه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • جاری شدن سیل در رودخانه شور آسفیچ
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه