Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: برای تکمیل و تجهیز حوزه علمیه امام حعفر صادق (ع) این شهرستان به همکاری مردم و خیران بیش از هر زمانی نیاز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه به همراه فرماندار مهریز از بخش های مختلف ساختمان در دست احداث حوزه بازدید کرد و افزود: فاز اول این طرح حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و تجهیز آن به پنج میلیارد ریال بودجه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بعد از تکمیل و تجهیز این فاز در وسعت هزار متر مربع با همکاری خیران و پیگیری مسئولان، فعالیت برای شروع سه فاز دیگر ساختمان حوزه علمیه آغاز می شود.
امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه فضای کنونی حوزه محدود است و در شان حوزویان منطقه برای تحصیل نیست بر ضرورت همکاری مردم و خیران برای تکمیل و تجهیز مکان جدید تاکید کرد.
همچنین فرماندار مهریز با قدردانی از پیگیری امام جمعه و همراهی مسئولان و خیران به نقش حوزه و فعالیت های فرهنگی و دینی آن در منطقه برای مردم و جوانان تاکید کرد.
رضا زارع زاده مهریزی گفت: همراهی مسئولان و پیگیری برای تکمیل مجموعه کامل ساختمان حوزه به خصوص فاز اول و تجهیز آن در دستور کار است و با جدیت تا حصول نتیجه نهایی تلاش ها ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و خیران حوزه ای در شان شهرستان احداث شود و بتواند وظایف دینی و رسالت اجتماعی خود را به نحو مناسب انجام دهد که مورد تاکید نظام و انقلاب اسلامی است.
عملیات اجرایی حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز هفت سال پیش در زمینی به وسعت 11 هزار و 500 متر مربع در مرکز این شهرستان آغاز شده است.
هم اکنون در 2 حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) و مکتب الزهرا (س) مهریز 150 طلبه برادر و خواهر تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حوزه علميه تكميل تجهيز مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی کاظم صدیقی بعد از جنجال زمین خواری در حوزه علمیه ازگل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود.

به گزارش انتخاب، این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

صدیقی از جمله چهره‌های نزدیک به دولت به شمار می‌آید که پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، اختیارات زیادی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف پیدا کرد.

لازم به ذکر است که بسیاری از مدیران ارشد دولت رئیسی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889123

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • سخنرانی کاظم صدیقی بعد از جنجال زمین خواری در حوزه علمیه ازگل
  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل