Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه آینده روشن با بیان اینکه به غیر از امام زمان(عج) هیچ گاه نباید به دنبال کسی دیگر باشیم چون دُر یگانه عالم بشریت است گفت: شیعه باید به دنبال آرمان‌های امام زمان(عج) باشد و در راستای تحقق آن گام بردارد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: هیچ گاه نباید از یاد امام زمان(عج) غافل شویم و باید در همه امور زندگی به این امام همام توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با میلاد امام زمان(عج) فضل عظیمی به عالم اضافه شده است، روز نیمه شعبان بسیار مقدس است و 15 آداب دارد که در کتاب شیخ عباس قمی آمده است.

رئیس موسسه آینده روشن بیان کرد: نیمه شعبان دارای فضیلت عظیمی است و بافضیلت است که در کنار اعمالی که آمده ولایت آخرین اختر تابناک ولایت در این روز بزرگ است.

پورسید آقایی تصریح کرد: امام زمان(عج) سرچشمه جوشان معارف الهی و باب الهی است که از این باب می‌توانیم به خدا برسیم، حضرت مهدی(ع) شاهراه بزرگ الهی است و هر کسی در مسیری غیر از امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) قرار بگیرد به هلاکت می‌رسد.

آیت‌الله حیدری: انتظار برای ظهور امام زمان(عج) باید به فرهنگ تبدیل شود‌آیت‌الله علم‌الهدی: ظهور امام زمان(عج) یک حادثه نیست؛ امام زمان‌خواهی باید تبدیل به خواسته جهانی شودصوت| نگاه با محبت امام زمان (عج)

وی ادامه داد: باید امام زمان(عج) را بشناسیم و درک کنیم و اگر به این موضوع برسیم عاقبت به خیر می‌شویم حضرت بقیه الله(عج) ولی، مرشد، حاکم و سرپرست شیعیان است و به غیر از امام زمان(عج) هیچ گاه نباید به دنبال کسی دیگر باشیم چون دُر یگانه عالم بشریت است.

رئیس موسسه آینده روشن بیان کرد: جان و مال و فرزندان و خانواده و هر چه که خداوند به ما داده است باید در راه امام زمان(عج) هزینه کنیم و همه فدای امر و نهی حضرت مهدی(عج) باشد.

پورسید آقایی خاطرنشان کرد: شیعه باید به دنبال آرمان‌های امام زمان (عج) باشد و تلاش کند این امام همام چه چیزی را دوست دارد و در راستای تحقق آن گام بردارد.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روح اله سهرابی افزود: این شورا در راستای تحقق چشم انداز و ماموریت موسسه از طریق نهادینه سازی اهداف و راهبردها در کلیه سطوح موسسه فعالیت نموده و مهمترین رکن راهبری و تصمیم گیری مرتبط با راهبرد موسسه، خواهد بود. در سند برنامه راهبرد موسسه، کلیه اسناد بالادستی و اولویتهای راهبردی وزارت در هر مقطع زمانی مورد تاکید قرار می گیرد.

وی گفت: از اهداف مهم این شورا می توان به استفاده از خرد جمعی و نظر خبرگان، افزایش مشارکت ذینفعان اصلی موسسه در تدوین، اجرا و پایش سند برنامه راهبردی، ایجاد همسویی و هماهنگی بین سند برنامه راهبردی با سایر برنامه ها و واحدهای موسسه، عملیاتی نمودن اهداف موجود در اسناد فرادستی در خصوص علم، فناوری و نوآوری و تلاش در جهت تحقق اولویت های پنجگانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

شایان ذکر است، لازم است مصوبات اولین جلسه بعد از اجرای این دستورالعمل تا پایان خردادماه سال جاری به وزارتخانه ارائه شود.

 

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد