Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@03:44:45 GMT

سقوط وحشتناک طفل پنج ماهه از ساختمان پنج طبقه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۰۰۲

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت چهار بعداز ظهر روز گذشته  گزارش سقوط یک نوزاد از ساختمان پنج طبقه‌ای اعلام می شود. 

وی ادامه داد: سریعا گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید می خورد که مشاهده می شود طفل پنج ماهه پسری در حالیکه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده روی آسفالت کوچه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده است زندگی می کنند. 

وی بیان داشت:‌ از پدر تحقیقات صورت می گیرد که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز ادعا کرد چون فرزندش سر و صدا و گریه می کرد او را جلوی پنجره می گیرد تا آرام شود و در یک لحظه غفلت کودک از ساختمان به پایین پرتاب می شود. 

وی افزود: به این ترتیب پرونده‌ای با هماهنگی مرجع محترم قضائی تشکیل داده و مادر دستگیر و به کلانتری دلالت شد که با این همه پدر از همسر خود اعلام گذشت کرد. 

بنابراین گزارش طفل در مراکز درمانی بستری است و حالش نیز به شدت وخیم گزارش شده است؛ تحقیقات در اینباره جریان دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت

به گزارش قدس آنلاین سید جلال ملکی عصر یکشنبه  گفت: ساعت ۱۳:۲۲ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان کلاهدوز تقاطع بلوار کاوه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی ۲۰ واحدی در طبقه همکف، یک چلوکبابی معروف وجود داشت که در قسمت زیرزمین مملو از مواد خوراکی از جمله روغن و ۲ دستگاه موتورسیکلت بود.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی به طور کامل به این انباری سرایت کرده و دود بسیار غلیظی به طبقات رفته بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند که هشت نفر شامل پنج خانم و سه آقا را به سلامت خارج کردند.

به گفته ملکی علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • نجات خانواده محبوس در دود و آتش حوالی میدان ولیعصر (عج) +فیلم
  • نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم
  • (ویدئو) لحظه نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان در میدان ولیعصر تهران
  • ببینید | لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله
  • لحظه نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان در میدان ولیعصر(عج) تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • حریق در میدان ولیعصر؛ نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
  • حریق در میدان ولیعصر/ نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
  • حریق در استودیوی قدیمیِ مصر مهار شد؛ تحقیقات آغاز شده است