Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از ماجرای مشکوک سقوط طفل پسر پنج ماهه‌ای خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ملکوتی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: ساعت چهار بعداز ظهر روز گذشته گزارش سقوط یک نوزاد از ساختمان پنج طبقه‌ای اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: سریعا گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید می‌خورد که مشاهده می‌شود طفل پنج ماهه پسری در حالیکه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده روی آسفالت کوچه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده است زندگی می‌کنند.

وی بیان داشت: از پدر تحقیقات صورت می‌گیرد که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز ادعا کرد، چون فرزندش سر و صدا و گریه می‌کرد او را جلوی پنجره می‌گیرد تا آرام شود و در یک لحظه غفلت کودک از ساختمان به پایین پرتاب شد.

وی افزود: به این ترتیب پرونده‌ای با هماهنگی مرجع محترم قضائی تشکیل داده و مادر دستگیر و به کلانتری دلالت شد که با این همه پدر از همسر خود اعلام گذشت کرد.

بنابراین گزارش طفل در مراکز درمانی بستری است  و حالش نیز به شدت وخیم گزارش شده است؛ تحقیقات در اینباره جریان دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه پلیس کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد

سامان محمدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: پسربچه ۳ ساله که به همراه مادرش به نزدیکی کانال انتقال آب آمده بود و زمانی که مادرش با مهمانان سرگرم صحبت کردند بود، کودک به داخل کانال آب سقوط کرد.

وی اضافه کرد: با تلاش مردم محل کودک را از آب گرفتند، اما با توجه به اینکه زمان زیادی از سقوط وی به داخل کانال پراز آب گذشته بود، وضعیت کودک بسیار نامساعد بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: تلاش امدادگران و مردم محلی برای نجات جان این کودک بی نتیجه ماند و متاسفانه کودک قربانی سهل‌انگاری والدین شد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با گرم شدن دمای هوا اقدام به شنا در رودخانه و کانال آب می‌کنند، اظهار کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا بویژه در مکان‌های ناآشنا در رودخانه‌ها خودداری کنند و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سد‌ها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

شهر بکتاش در ۲۰ کیلومتری شمال میاندوآب قرار دارد و میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد