Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جنايت‌هاي رژيم سعودي عليه مردم بي دفاع و بي گناه يمن ادامه دارد، نيروهاي يمني نيز پاسخ کوبنده به حملات ائتلاف سعودي مي دهند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، رژيم سعودي مناطقي از «الحديده» را هدف حملات خمپاره اي گسترده قرار دادند.
بر اساس اين گزارش، رژيم سعودي مناطق مختلفي از الحديده را هدف حملات خمپاره‌اي گسترده قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين درحالي است که روز گذشته نيز سعودي‌ها الحديده را موشک باران کرده بودند.
گفتني است، نقض آتش بس الحديده توسط سعودي‌ها و متحدان آنها با وجود گذشت چندين ماه، همچنان ادامه دارد.

حمله پهپادي و توپخانه اي يمني ها عليه مزدوران سعودي
ارتش وکميته هاي مردمي حمله مزدوران عربستان به منطقه اي در ناحيه ي ماويه واقع در استان تعز را خنثي وشمار زيادي از جمله يکي از سرکردگان آن ها را به هلاکت رساندند.
پهپادها و توپخانه ارتش وکميته هاي مردمي نيز پايگاه نظامي و محل تجمع سربازان عربستان در منطقه ي عرعر واقع در جيزان را هدف قرار دادند.
شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از يک منبع نظامي يمني گزارش داد: يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن مواضع نيروهاي ائتلاف متجاوز سعودي را در نزديکي جيزان با موشک بالستيک بدرF هدف قرار داد.

سرنگوني يک فروند پهپاد جاسوسي متجاوزان سعودي
نيروهاي يمني يک پهپاد ائتلاف تحت سرکردگي عربستان سعودي را هدف قرار داده و سرنگون کردند.
رزمندگان ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن سحرگاه يکشنبه يک هواپيماي شناسايي ائتلاف تحت سرکردگي عربستان سعودي را در مرز نجران سرنگون کردند.
يک مقام نظامي به پايگاه خبري المسيره گفت: «پدافند هوايي ارتش و کميته‌هاي مردمي يک هواپيماي جاسوسي نيروهاي متجاوز را در منطقه وادي آل أبوجباره در مرز نجران سرنگون کردند.»

تسلط مبارزان يمني بر برخي مواضع استان الجوف
 ارتش و کميته هاي مردمي يمن با آزاد کردن برخي مواضع تحت کنترل ائتلاف متجاوز عربستان در استان الجوف، شماري از نظاميان تجاوزگر اين ائتلاف را به هلاکت رساندند
به گزارش شبکه تلويزيوني العالم؛ ارتش و کميته هاي مردمي يمن با آزاد کردن برخي مواضع تحت کنترل ائتلاف متجاوز عربستان در استان الجوف، شماري از نظاميان تجاوزگر اين ائتلاف را به هلاکت رساندند.
نيروهاي مشترک يمني برخي مواضع را که مزدوران ائتلاف متجاوز عربستان اشغال کرده بودند، آزاد کردند.
به گفته يکي از منابع نظامي، اين عمليات عليه برخي مواضع مزدوران در منطقه «اسطر» وابسته به «خب و الشعف» در «الجوف» صورت گرفت.
اين منبع افزود عمليات تهاجمي نيروهاي يمني به کشته و زخمي شدن شمار زيادي از عناصر مسلح، انهدام بلدوزر نظامي و يک دستگاه نظامي ديگر و همچنين غنيمت گرفتن تجهيزات نظامي منجر شد.
از سوي ديگر، عربستان به کشته شدن دو تن از نظاميان خود در درگيري با نيروهاي يمني در جنوب عربستان اذعان کرد.
در همين حال، يگان موشکي نيروهاي يمني موشک «بدر اف» را به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز عربستان در اردوگاه «الاستقبال» در همجوار منطقه «جيزان» در جنوب عربستان شليک کرد.

کشته شدن يکي از فرماندهان ائتلاف متجاوز عربستان
يکي از فرماندهان ائتلاف متجاوز عربستان در استان مأرب يمن، به دست عناصر مسلح ناشناس کشته شد.
سرهنگ محمد صالح سعيد شرهان در پي نصب کميني عليه خودروي وي در منطقه اي صحرايي در استان نفتي مأرب، کشته شد.
به گفته برخي منابع يمني، برخي عناصر مسلح ناشناس در مسير خودروي وي در منطقه سوم نظامي کمين کردند؛ هنگامي که وي در حال بازگشت از اردوگاه «الرويک» وابسته به نيروهاي متجاوز در شرق مأرب بود.
اين شبکه افزود: منطقه مأرب عرصه اقدامات متقابل بين مزدوران عربستان و دشمنان آنها يعني مزدوران امارات براي ترور يکديگر، با هدف تسلط بر درآمدهاي نفتي يمن است.
در همين حال شبکه تلويزيوني الجزيره به نقل از رسانه هاي سعودي از کشته شدن دو نظامي سعودي در درگيري با نيروهاي جنبش انصارالله يمن در جبهه هاي مرزي بين دو کشور خبر داد.

وزير کشور يمن در لبنان فوت کرد
انصارالله از مرگ وزير کشور دولت يمن در يکي از بيمارستان‌هاي لبنان خبر داد.
شبکه تلويزيوني المسيره در گزارشي اعلام کرد سرلشکر ستاد عبدالحکيم الماوري، وزير کشور يمن که به دليل بيماري مزمن در يکي از بيمارستان‌هاي لبنان بستري شده بود در اين بيمارستان فوت کرد.
مهدي مشاط رئيس عالي سياسي يمن در پيامي درگذشت وي را تسليت گفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا

به گزارش همشهری‌آنلاین، «کتائب حزب‌الله عراق هیچ بیانیه جدیدی منتشر نکرده است». این را خبرنگار شبکه المیادین لبنان پس از انتشار خبر ازسرگیری حملات این گروه مقاومتی علیه مواضع آمریکایی‌ها گزارش داد.
پس از آنکه خبرگزاری رویترز مدعی از سرگیری حملات کتائب حزب‌الله عراق به دلیل عدم پیشرفت در موضوع خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور در جریان سفر نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی به واشنگتن شد، رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت صحت این خبر را زیر سوال بردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز نوشت، طی ۴۸ ساعت گذشته کتائب حزب الله عراق نه بیانیه‌ای صادر کرده نه سخنگویش موضعی گرفته است.

آنچه در این خصوص منسوب به حزب الله عراق منتشر شده، صحیح نیست. رونوشت به رویترز، اسکای نیوز و الجزیره.
این در حالی است که در پی حمله‌ای جدید به مقر غیرقانونی نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، رویترز و پس از آن چند رسانه دیگر به نقل از آن، ادعا کردند، کتائب حزب الله عراق، حملات به نیروهای آمریکایی را از سر می‌گیرد.

حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک کد خبر 846365 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا عراق

دیگر خبرها

  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • عکسی از پاسخ رئیسی به احترام نیروهای نظامی پاکستان
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم